Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای مشاهده ویدئو، لطفا جاوااسکریپت را فعال کنید و از مرورگرهای بروز استفاده نمائید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان آمریکا افشاگری‌های «تهران‌تایمز» را تأیید کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه واشنگتن‌پست با انتشار گزارشی با اشاره به نامه دو تن از نمایندگان ارشد جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان و سنای آمریکا به وزارت خارجه این کشور ،جزئیات جدیدی درباره برکناری ناگهانی رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران را منتشر کرد.

سناتور «جیمز ریش» از اعضای ارشد جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی سنا و «میچ مک‌کال» عضو ارشد جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه خود به وزارت خارجه این کشور با انتفاد از «نبود اطلاعات درباره تحقیقات رسمی در خصوص رابرت مالی»، نتایج تحقیات خود دراین باره را منتشر کردند.

در نامه این دو نماینده آمده است که «به دلیل طفره‌رفتن و عدم شفافیت وزارت (خارجه) ما تلاش کردیم اطلاعات خود را از منابع دیگر جمع‌آوری کنیم. تتحقیقات ما اطلاعات زیر و ادعاهای نگران‌کننده‌ای را برملا می‌کند. ما از شما می‌خواهیم اطلاعاتی را که به دست آورده‌ایم تأیید کنید.»

جیمز ریش و میچ‌مکانل از وزارت خارجه آمریکا می‌خواهند که تأیید کند که مجوز امنیتی رابرت مالی به این دلیل تعلیق شده که «گفته می‌شود او اسناد محرمانه را به حساب کاربری ایمیل خود منتقل کرده و این اسناد را در تلفن شخصی خود دانلود و نگهداری کرده است.»

به نوشته واشنگتن‌پست پارسال موقع برکناری رابرت مالی، تهران‌تایمز، روزنامه ایرانی فاش کرد که «مالی هم‌اکنون به دلیل عدم مدیریت در حفظ اسناد طبقه‌بندی شده، تحت تحقیقات فدرال قرار دارد، اما ریش و مک‌کانل مدعی هستند که جزئیات بیشتری دراین‌باره کشف کردند.»

در نامه ریش و مک‌کانل همچنین از وزارت خارجه آمریکا خواسته شده که این باور و نظر را تأیید کند که «یک عامل سایبری متخاصم موفق شده به اطلاعات گوشی همراه یا ایمیل او (رابرت مالی) دستری پیدا کند و اطلاعات دانلودشده در گوشی را به دست بیاورد.»

واشنگتن‌پست در ادامه با اشاره به افشاگری‌های سریالی تهران‌تایمز درباره برکناری رابرت مالی می‌نویسد که «دفتر بازرس کل وزارت خارجه در حال بررسی این افشاگری‌ها است، اما ریش و مک‌کانل مدعی هستند که این افشاگری‌ها به هک گوشی تلفن همراه مالی مرتبط هستند.»

کد خبر 6100067

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان
  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • نمایندگان آمریکا افشاگری‌های «تهران‌تایمز» را تأیید کردند
  • مصر: اسکله آمریکا هرگز جای گذرگاه رفح را نمی‌گیرد
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی