Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد با وجود تبلیغات و رسانه‌ای کردن موضوع برچیدن مدارس خشتی و گلی، اما این مدارس در استان همچنان به قوت خود باقی است و محیط ناایمنی برای دانش آموز محسوب می‌شود. تاریخ انتشار: 14:23 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۷۳۶ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از خانه ملت، علیم یارمحمدی با انتقاد از نبود آمار دقیق از وجود مدارس خشتی و گلی و کپری در استان سیستان و بلوچستان از مدیریت آموزش و پرورش در استان گلایه و اظهار کرد: متأسفانه وقتی آمار دقیقی از وجود چنین مدارسی وجود ندارد، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هم نمی‎تواند برنامه ریزی دقیقی در این زمینه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از روستا‌ها سیستان و بلوچستان خالی از سکنه شده و روند مهاجرت به حاشیه شهر‌ها رو به گسترش است، افزود: در این شرایط مدارس روستایی، خشتی و گلی و مدارس کپری رها شده و اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان آماری از آن‌ها در اختیار ندارد.

وی ادامه داد: با وجود تبلیغات و رسانه‌ای کردن موضوع برچیدن مدارس خشتی و گلی، اما این مدارس در استان همچنان به قوت خود باقی است و محیط ناایمنی برای دانش آموز محسوب می‌شود.   بیشتر بخوانید: افشای ابعاد جدید «حادثه آتش‌سوزی مدرسه زاهدان»/ بازبینی یک فیلم جنجالی
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه برچیدن مدارس خشتی و گلی و همچنین مدارس کپری در استان سیستان و بلوچستان نیازمند عزم جدی دولت است، اضافه کرد: باید بودجه‌ای ویژه برای برچیدن این مدارس در نظر گرفته شود، ولی مهم‌‎تر از بودجه، برنامه‎ریزی در این حوزه در استان است که متأسفانه وجود ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: بهتر است مسئولان از شعار دادن در این زمینه پرهیز کنند و در شرایطی که سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور فعالیت گسترده‌‎ای را در کل کشور برای بهبود شرایط فضای آموزشی آغاز کرده، نباید از این ظرفیت غافل شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیم یارمحمدی سیستان و بلوچستان مدارس خشت و گلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید

محسن حیدری اظهار کرد: معمولاً بارش‌های بهاری با توجه به انرژی بالای همرفتی سیستم ناشی از امواج جوی کم دامنه باعث رخداد رگبار باران، رعدوبرق شدید و تندباد شدید لحظه ای همراه با بارش تگرگ می‌شود که می‌تواند مخاطرات جوی خطرناکی را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: از ویژگی های این نوع سیستم توزیع غیر همگون بارش به صورت نقطه ای در محل های مختلف در مساحت کوچک با شدت بالا است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از ۳۲ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان گزارش باران مخابره شد، که میزان بارش از مرکز تحقیقات زاهدان ۲۵، چاه رحمان از توابع زاهدان ۴۰، سیادک ۱۵.۴، نصرت آباد ۴.۷، میرجاوه ۲۲، زابل ۰.۹، زهک ۴.۸ میلی متر بوده است.

وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد، که باعث رخداد رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

حیدری عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد. شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد