Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان گفت: رعایت قانون و توجه به شرایط قانونی که ذکر شده است، باید مورد توجه کاندیداهای نمایندگی مجلس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی گفت‌و‌گویی با بخش‌های خبری ساعت 14 سیما،  ضمن توصیه‌هایی به کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم اظهار داشت: در این مرحله باید بگوییم رعایت قانون و توجه به شرایط قانونی که ذکر شده است، باید مورد توجه کاندیداهای نمایندگی مجلس قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طبیعتا اگر کسی اعتراضی دارد باید اعتراض خود را در مراحلی که در قانون پیش‌بینی شده در زمان مقرر ارائه کند. 

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: هم هیات‌های نظارت شورای نگهبان و هم ما در هیات مرکزی و شورای نگهبان  آماده هستیم که اگر کسی اعتراض یا شکایتی دارد قطعا آن را بررسی کنیم که اگر اعتراض نسبت به نظر هیات‌های اجرایی و یا هیات‌های استانی ما است طبیعتا این ها با دقت رسیدگی می‌شود و آماده هستیم که گزارشمان را در پایان رسیدگی‌ها به رسانه‌ها اعلام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای نگهبان عباسعلی کدخدایی مجلس قانون انتخابات انتخابات مجلس نظارت مجلس یازدهم کدخدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد

به گزارش تابناک، نخستین نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود