Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@20:09:12 GMT

باند سارقان خودرو و لوازم خودرو منهدم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۱۸۴

باند سارقان خودرو و لوازم خودرو منهدم شد

خبرگزاری میزان- رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری ۲ مرد و ۲ زن اعضای باند سارقان خودرو و لوازم خودرو خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۶۵ قلم کالای سرقتی کشف شد. تاریخ انتشار: 14:30 - 23 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۷۴۳

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ "سیف الله نوایی" گفت: ساعت ۴ بامداد روز سه شنبه نوزدهم آذر امسال اکیپی از ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان شاهد به یک دستگاه خودروی سواری پراید که یک زن و مردی سوار بر آن بودند، مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در بررسی‌های دقیق‌تر، ماموران مشاهده کردند که جلوتر از این خودرو، خودروی سواری پراید دیگری نیز به صورت نیمه روشن در محل پارک شده است. هرچند خودرو فاقد سرنشین و راننده  است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پلاک انتظامی خودرو‌ها از سامانه پلیس استعلام که در پاسخ استعلام گرفته شده، مشخص شد که خودرو‌های سرقتی بوده و شب گذشته سرقت شده است.

کلانتر محله ۱۴۰ باغ فیض اضافه کرد: گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و به خودروی متهمان نزدیک و فرمان ایست دادند. مرد جوانی که سرنشین خودرو بود، به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری، از خودرو پیاده و از محل گریخت.

وی ادامه داد: با گریختن سرنشین خودرو، راننده خودرو که خانم جوانی بود، نیز خودرو را روشن و قصد متواری شدن را داشت که ماموران گشت انتظامی موفق شدند در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و وی را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری باغ فیض بیان کرد: در این عملیات پلیسی، زن سارق به همراه دو خودروی سرقتی به کلانتری منتقل شد.

بیشتر بخوانید: ملکه جیب بر‌ها دستگیر شد

نوایی تصریح کرد: تحقیقات اولیه حکایت از این داشت که زن سارق به همراه ۲ مرد و یک زن دیگر برای سرقت لوازم خودرو به آن محل مراجعه کرده بودند که زن و مردی که راننده و سرنشین خودروی نیمه روشن بود داخل کوچه مشغول سرقت بودند که با حضور ماموران از محل گریخته اند.

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض اظهار کرد: دستگیری سایر سارقان در دستور کار قرار گرفت و ماموران با شناسایی مخفیگاه آنان سایر متهمان پرونده را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی از مخفیگاه متهمان ۶۵ قلم وسایل سرقتی از قبیل: لوازم لوکس، باند، ضبط صوت، جک خودرو و ... کشف شد، افزود: سارقان که سابقه‌دار هستند، بین ۲۵ تا ۳۵ ساله  هستند.

این مقام انتظامی افزود: با انهدام و متلاشی شدن باند ۴ نفره سارقان خودرو و لوازم خودرو، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سارق باند حوادث دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد