Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، خسرو شهبازی در سی و ششمین جلسه ستاد هماهنگی اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری با اشاره به عوامل مختلف تخریب جنگل‌ها گفت: علاوه بر تقویت حفاظت از جنگل‌ها، باید به توسعه آن نیز بپردازیم.

وی اظهار کرد: مردم به توسعه فضای سبز اعتقاد دارند و تاکنون مشارکت خوبی نیز داشته‌اند و در این راستا دفتر ترویج باید درباره نحوه کاشت نهال و چگونگی حفظ آن باید آموزش‌های لازم را به جوامع محلی ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان جنگل‌ها، وظایف ترویج و روابط عمومی را در فرهنگ‌سازی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی سنگین خواند و افزود: از طریق رسانه‌های گروهی می‌توان ذهن مردم و افکار عمومی را نسبت به امر نهالکاری و توسعه فضای سبز و درختکاری مهیا کرد.

شهبازی از مدیران منابع ‌طبیعی کشور خواست در برابر هرگونه اقدامات تخریبی به ویژه قطع درختان حساسیت داشته باشند و سریعاً واکنش نشان داده و اقدامات قانونی لازم را انجام دهند.

به گفته وی، سازمان جنگل‌ها در بخش حفاظت جنگل با بیشترین چالش روبه روبروست و باید حفاظت از جنگل‌ها و پیشگیری از حریق از طریق فناوری‌های روز دنیا و بهره‌گیری از تکنولوژی و سامانه‌های هوشمند انجام شود.

سرپرست سازمان جنگل‌ها به سخنان مهندس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: اولویت نخست وزارت جهاد کشاورزی حفظ منابع‌طبیعی و جنگل است.

وی در ادامه به موضوع اختلاف اراضی ملی با مستثنیات اشخاص اشاره داشت و گفت: سازمان جنگل‌ها باید با رعایت حقوق دولت و مردم این اختلافات را به حداقل برساند.

شهبازی تاکید کرد: اقدامات منابع طبیعی چه در ستاد و چه در استان‌ها باید به گوش مسئولان و مردم رسانده شود و مدیران در سفر به استان‌ها باید با حضور فعال در رسانه‌ها، پاسخگو بوده و اقدامات و پیشرفت طرح‌های منابع طبیعی را به افکار عمومی اطلاع‌رسانی کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تبلیغات جنگل دولت رسانه افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 7 فیلم ماه در جنگل به کارگردانی و نویسندگی سیامک شایقی محصول سال 1394 است. آقامحرم، جنگلبان کارکشته جنگل‌های (زیرآب) مازندران، توسط قاچاقچیان چوب به شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری است. یحیی پسر جوان آقامحرم، علیرغم آنکه تمایلی به ادامه راه پدر نداشته، آقامحرم را با خود به کلبه جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را... . لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، فربد فرهنگ، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، کیوان زند، آرمان سلطان‌زاده و علی عظیمی در این فیلم مقابل دوربین روزبه رایگا بازی کردند. داریوش تقی‌پور موسیقی متن این فیلم را ساخت و بهرام دهقانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان آغاز شد
  • سکانس‌هایی از فیلم ماه در جنگل
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس