Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور کشورمان به ژاپن اظهار کرد: ژاپن از جمله کشور‌هایی بوده که جزء شرکای سنتی ما به حساب می‌آید و دهه‌های متمادی با ایران همکاری داشته است.

اخبار سیاسی- او افزود: در شرایط فعلی که ما تحت تاثیر تحریم های ظالمانه آمریکا هستیم تقویت روابط ایران با کشور‌هایی مانند ژاپن به آمریکا نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که کسی بتواند آن را محدود و سرکوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقوی حسینی با اشاره به احتمال میانجیگری مقامات ژاپن میان ایران و آمریکا بیان کرد: سیاست‌های ایران در این زمینه شفاف و مقتدرانه است لذا ما هیچ نوع مذاکره ای در هیچ زمینه‌ای با آمریکا را پذیرا نخواهیم بود.

سخنگوی کمیسیون امنیت افزود: آمریکایی‌ها باید به تعهدات خود عمل کرده و تحریم‌های ظالمانه‌ای را که خلاف قوانین بین المللی علیه مردم ایران اعمال کرده‌اند، رفع کنند تا شرایط  به دوران قبل از برجام برگردد و در غیر این صورت هیچ نوع گفت‌وگویی با آمریکا امکان‌پذیر نخواهد بود. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ژاپن تحریم آمریکا مذاکره آمریکا نقوی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی پرگل خانگی برابر تیم ولورهمپتون به تعقیب صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، منچسترسیتی تیم دوم جدول رده‌بندی در ورزشگاه اتحاد پذیرای ولورهمپتون بود و میهمان خود را با نتیجه قاطع 5 بر یک در هم کوبید.

چهار  گل این بازی را ارلینگ هالند، مهاجم نروژی سیتی به تنهایی به ثمر رساند تا یک پوکر دیگر با پیراهن آبی‌های منچستر را به کارنامه پرافتخارش اضافه کند. او در دقایق 12 و 3+45 از روی نقطه پنالتی و در دقایق 35 و 54 در جریان عادی بازی دروازه حریف را گشود. دیگر گل سیتی هم توسط جانشین هالند، خولین آلوارس و تنها سه دقیقه پس از ورودش به میدان در دقیقه 85 بازی به ثمر رسید. تنها گل گرگ‌ها نیز در دقیقه 53 توسط هوانگ هی چان رقم خورد.

سیتی با کسب بیست‌و‌پنجمین پیروزی‌اش در این فصل 82 امتیازی شد و دوباره به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگشت. این در حالیست که مردان گواردیولا یک بازی معوقه هم برابر تیم تاتنهام دارند و به این ترتیب از این شانس برخوردار هستند که سرنوشت قهرمانی‌شان را در دستان خود نگه دارند.

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر جزیره، فردا سه بازی دیگر برگزار می‌شود که در نخستین آنها از ساعت 16:30 چلسی پذیرای وستهام است و در بازی همزمان برایتون از استون‌ویلای چهارمی پذیرایی می‌کند. همچنین از ساعت 19 نیز لیورپول برای جا نماندن از کورس مدعیان پذیرای تاتنهام خواهد بود. لیورپول 75 امتیازی در صورت توقف در این بازی عملاً با قهرمانی در لیگ برتر خداحافظی خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سرکوب در دانشگاه، مذاکره در قاهره
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!