Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@03:14:29 GMT

معرفی 15 طرح گردشگری کرمانشاه به کشورهای عضو اکو

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۴۹۷

معرفی 15 طرح گردشگری کرمانشاه به کشورهای عضو اکو

پول نیوز - معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از معرفی ۱۵ طرح گردشگری استان به سرمایه‌گذاران و کشورهای عضو اکو برای سرمایه‌گذاری خبر داد. به‌گزارش پول نیوز، اصغر رنو گفت: «سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشور های عضو اکو در کیش 20 و 21 آذر 98 در سالن خلیج‌فارس مرکز همایش‌های کیش برگزار شد و استان کرمانشاه نیز به‌همراه شش استان دیگر، سفرا و نمایندگان اعضای اکو و مناطق آزاد حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او افزود: «برگزاری نمایشگاه‌ها و ‌نشست‌ها در حوزه گردشگری یکی از خلأهایی بود که همیشه جای خالی آن درک می‌شد، بنابراین برگزاری ‌چنین رویدادهایی می‌تواند به گردشگری منطقه و حتی سطح بین‌الملل کمک کند.»
رنو هدف از حضور کرمانشاه در این سمپوزیوم را معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری به کشورهای عضو اکو و جذب توریسم در حوزه‌های مختلف دانست و تصریح کرد: «در این سمپوزیوم به موضوعاتی همچون کرمانشاه به‌عنوان پایتخت اکوتوریسم روستایی در سال ۲۰۲۰، توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی، تبدیل این استان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری، توسعه گردشگری آبی در پیرامون سدها، مسیر گردشگری حدفاصل بیستون و طاق‌بستان و موانع سرمایه‌گذاری در استان پرداخته شد.»
غرفه کرمانشاه در سمپوزیوم فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری کشور‌های عضو اکو در کیش موفق به دریافت لوح تقدیر شد. همچنین معاون سرمایه‌گذاری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از این غرفه بازدید و قدردانی کرد.»

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی تأسیسات گردشگری، رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول سال‌جاری برنامه ریزی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح تعداد 45 پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم 5 هزار و 500میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها 100 درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح 45 پروژه زیرساختی استان، تأمین 400 میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

حمزه‌زاده گفت: همچنین افتتاح 3 پروژه‌ زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم 6 هزار و 800 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای 50 نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری و 3 پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • درآمد میلیارد دلاری مغولستان از گردشگری
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد