Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حسین هدایی ملی پوش جوان تیم ملی تنیس روی میز کشورمان که به تازگی در جایگاه نخست رنکینگ زیر ۲۱ سال جهان هم قرار گرفته است در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موفقیتش گفت: خدا را شکر این اتفاق بزرگ و تاریخی افتاد و توانستم نفر نخست رنکینگ زیر ۲۱ جهان باشم که اتفاق خوب و مثبتی برای خودم و تنیس روی میز کشور بود، واقعا اتفاق بزرگی بود و من از سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی این هدف را انجام دادم و  با تمرینات منظم و برنامه ریزی به موفقیت رسیدم، جا دارد در این میان از حمایت‌های فدراسیون و حامی مالی ام و باشگاه پتروشیمی بندر امام تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: خوشبختانه در تیم باشگاهیم وضعیت خوبی وجود دارد، تیم ما ۴ سال متوالی است که قهرمان ایران است و امسال هم قصد داریم پنجمین قهرمانی پیاپی را کسب کنیم، خوشبختانه باشگاه پتروشیمی بندر امام حمایت خوبی از قهرمانان انجام می‌دهد، و ما هم توانستیم  در رقابت‌های نیم فصل  در جایگاه نخست قرار بگیریم.  

ملی پوش کشورمان درباره سطح رقابت‌های لیگ برتر امسال بیان داشت: هر کاری نکات و مثبت و منفی خودش را دارد همین حالا لیگمان به صورت متمرکز است، خوشبختانه شرایط لیگ و سطح کفیفی خوب دارد، اما از سال که گذشته لیگمان متمرکز شد برخی به آن معترض بودند، اما این اتفاق همان طور که گفتم نکات مثبتی هم داشت که از جمله  آن می‌توان به کمتر شدن هزینه‌ها برای تیم‌های شرکت کننده اشاره کرد.  

امیر حسین هدایی درباره شرایط تیم ملی و این سوال که آیا می‌تواند المپیکی شود بیان داشت: بعد از مسابقات لیگ برای کسب سهمیه المپیک در پرتغال آماده می‌شویم کار سختی پیش رو داریم، اما در بهترین فرم آمادگیمان هستیم و امیدوارم با اردو‌هایی که پشت سر می‌گذاریم بتوانیم سهمیه المپیک بگیریم و بیشترین نفراتمان به المپیک بروند.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز لیگ برتر تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است

به گزارش "ورزش سه" کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در نطقی کوتاه از اتفاق رخ داده برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابراز رضایت کامل کرد. او حرفهایش را اینطور آغاز کرد: از این اتفاق میمون و مبارک خرسندیم. ۳۵ سال است در ورزش بوده‌ام و امروز بهترین روز ورزش کشور است که نقطه عطف تاریخ ماست. ۲ باشگاه مردمی استقلال و پرسپولیس مورد توجه افکار عمومی هستند و با شادی و ناراحتی آن، شاد و ناراحت می‌شوند.

وزیر ورزش ادامه داد:  فوتبال امروز یک صنعت است و یکی از ظرفیت‌های مردمی کشور، ظرفیت سرخابی‌هاست و من از همه عزیزانی که در خصوصی‌سازی مساعدت کردند. از دولت و رئیس جمهور که انصافا اگر تاکیدات ایشان نمی‌بود، شاید این اتفاق رخ نمی‌داد. اگر همراهی وزارت اقتصاد و شخص آقای خاندوزی نمی‌بود، اگر همکاری‌های مجموعه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نبود، این موضوع مهم اتفاق نمی‌افتاد. به سهم خودم تقدیر و تشکر می‌کنم. از خریدارانی که وارد این عرصه شدند و به فوتبال کشور کمک کردند متشکرم. 

به گفته وزیر مطمئنا شاهد توسعه فوتبال و رفع مشکلات مورد نقد کارشناسان فوتبال خواهیم بود. در وزارت ورزش در جایگاه نظارتی گام برمی‌داریم. از رسانه‌ها در نقد در راه خصوصی‌سازی و انتشار آن، متشکرم. رسانه فرصتی برای ورزش ماست و مدیون آن هستیم. کار نظارتی وزارت اقتصاد و ورزش از امروز ادامه خواهد داشت و فدراسیون هم کنار ماست. هر زمان حال ۲ باشگاه خوب باشد، حال ورزش ما هم خوب است.

هاشمی  همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود. او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

و جملات آخر درباره مجوز حرفه‌ای:  یکی از مشکلات ما به بهترین شکل ممکن حل شده. مسائل دیگری هم برای سرخابی‌ها بوده. ۷ جلسه با مسئولان داشتیم و تمام مسائل را برطرف کردیم تا سرخابی‌ها بدون استرس و مشکل در لیگ قهرمانان شرکت کنند. هوادار باید حالش را ببرد و کیف کند و استرس نکشد.

هاشمی در پایان حرفهایش گفت: نه ما نه وزارت اقتصاد نقشی در تعیین‌تکلیف مالکان استقلال و پرسپولیس نداشتیم. این ۲ کنسرسیوم با میل خودشان سهام را خریداری کردند.

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • استقبال بابلسری‌ها از مرد المپیکی قایقرانی 
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • پائز: المپیکی شدن ایران اصلا یک رویا نیست
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه