Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:48:21 GMT

پیست اسکی پایایی زنجان به زودی بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۳۹۲۸

پیست اسکی پایایی زنجان به زودی بازگشایی می‌شود

رئیس هیات اسکی استان زنجان گفت: پیست اسکی پایایی زنجان آماده سازی شده و با بارش مجدد برف،به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اژدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: امسال شاهد بارش مطلوب برف در استان زنجان بودیم که این امر موجب آماده‌سازی پیست اسکی پاپایی زنجان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در حوزه ایمنی پیست انجام شده است، خاطرنشان کرد: با بارش 10 سانت دیگر پیست راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول با اشاره به آماده سازی دستگاه بالابر و ماشین آلات مورد نیاز این پیست، تصریح کرد: مدرسه اسکی نیز در قالب کلاس های آموزشی در این پیست دایر است.

رئیس هیات اسکی استان زنجان با بیان اینکه باسابقه این پیست اسکی به 60 سال قبل برمی گردد، تصریح کرد: ورزشکاران بیشماری در این ورزش فعالیت داشته و این ورزش را نسل به نسل انتقال داده اند.

اژدری بیان داشت: در حال حاضر نزدیک به 2 هزار و 700 اسکی باز در زنجان فعالیت می کنند که به صورت هفتگی 500 تا 600 نفر به پیست رفت و آمد می کنند.

وی با بیان اینکه تیوپ سواری در پیست اسی در همه جای دنیا ممنوع است،تصریح کرد: از سال 91 نیز تپه مشرف به پیست اسکی پایایی فنس‌کشی شده تا شاهد بروز مشکل نباشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه هر جا تپه ای باشد مردم تیوپ سواری می کنند که تبعات بسیار بالایی دارد.

رئیس هیات اسکی استان زنجان با اشاره به گرانی وسایل و تجهیزات اسکی،ادامه داد: قیمت تجهیزات اسکی که تا دو سال پیش 3 میلیون تومان بود،امروز به 15 میلیون رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال ابجد به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پر طرفدارترین فال‌ها روزانه محل ارجاع افراد زیادی است. بر خلاف تصورات در عصر جدید، باور به طلاع‌بینی و فال همچنان در میان بسیاری از جامعه وجود دارد. 

به گزارش «زی‌سان»، فال ابجد که از آن به عنوان فال چوپ نیز یاد می‌شود، به دلیل قدمت تاریخی در میان ایرانیان بسیار محبوب و پرمراجعه است. بسیاری از افراد بسیار مشتاق هستند که در مورد آینده خود بدانند یا حداقل اقبال روزانه خود را از درون روابط پیچیده جهان هستی ببینند. 

فال حروف ابجد از قدیم الایام کاربرد فراوانی داشته است. حروف ابجد قالبی برای ارزش‌گذاری عددی و مرتب کردن حروف عربی است که مخصوصا در قدیم کاربرد‌های زیادی در علوم غریبه، نجوم، عرفان و طالع بینی بسیار مورد توجه بود. حروف ابجد بر پای اولیه خط فنیقی به هر کدام از حروف یک ارزش عددی می‌دهد. یعنی از مجموع ۲۸ حرف الفبای زبان عربی، اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ قابل ارائه است. 

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسا‌ن‌تر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ». البته حروف ابجد کاربرد‌های فراونی نیز دارد که ازجمله آنها صفحه‌بندی (ترتیب‌بندی)، رمزگذاری، موسیقی، اسطرلاب، نجوم و عرفان است. 

در موضوع طالع بینی با حروف ابجد، هر ماه طالع خاص خود را دارد. این ماه‌ها عبارتند از: برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده‌اند که اسامی این ماه‌ها به ترتیب عبارت هستند از: حمل، ثور، جوزا، سرطان، اسد، سنبله، میزان، عقرب، قوس، جدی، دلو و حوت. 

با این تفاسیر در ادامه فال ابجد امروز شنبه ۸ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف سال ارائه شده است.

فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فرودین

آ ج ج

چيزي حلال به تو رسيده و يا مي‌رسد گشايش در كارت پيدا شده و لي كسي از تو رنجيده خاطر است. از او دلجويي كن افرادي تنگ نظر با تو دشمني مي‌كنند به خداوند پناه ببر تا از شر آنها در امان باشي در اين نيت كه كرده اي پا بر جا باش و به خداوند توكل كن. آنچه را كه آرزو داري به آن مي‌رسي  انشا الله.

فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

د ج آ

اين نيت كه كردي خوب نيست . زندگي بر تو تلخ خواهد شد . چندي است كه دلت يكجا نيست . به چه كنم چه كنم گرفتار شده اي براي رفع اين حالت به خدا توكل كن مدتي است كه به كسي دل بسته اي  و از خيال او بيرون نمي ايي از او بگذر . خداوند بهتر از آن نصيب تو خواهد كرد . در كارها صبور باش . آينده ي روشني داري و از همه ي غمها دور ميشوي اگر قصد سفر يا معامله اي داري انجام بده از آن نفع خواهي برد.

فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

آ آ د

روز‌های خوبی در پیش داری. نا امید نباش. از کسی جز خدا یاری نخواه و از رحمت حق غافل نشو افکار و نیات پاک در سر داشته باش تا بخت به تو روی آورد؛ و گشایشی در کارت ایجاد شود. از از افراد بد دوری کن غیبت نکن هدف یا کاری را که داری دنبال کن تا به توفیق برسی. انشا الله.

فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

ج د د

با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیا فتد بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه‌ی سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه می‌زند از او دوری کن. اگر در همه‌ی اموذر به خدا توکل کنی در کارت گشلیش پیدا می‌شود وبه مقصود می‌رسی.


فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

ج ب د

طالع خوبی داری. در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می‌رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکترشوی امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت می‌کنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.



فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

ب ج ب

این نیتی که کرده‌ای خوبست در کارت گشایش دیده می‌شود. به زودی خبری به تو می‌رسد که تو را شادمان می‌کند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوبست. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است امسال سال خوبی برای تو است. به خداوند توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.


فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

د ب ج

از چیزی دلخور یا غمگین هستی. فکرش را از سرت بیرون کن. در روزی به رویت گشوده است. به زودی از یکی از خویشان چیزی به تو می‌رسد. متواضع باش و تکبر را کنار بگذار. در چند روز آینده خبر خوشی به تو می‌رسد. اگر قصد سفر داری برو زیرا هم موجب شادی خودت و هم دوستان و آشنایان می‌شود. به زودی کار‌ها بر وفق مراد تو می‌شود.


فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

ب ب آ

طالعت خوب است و نیتت بر آورده می‌شود، اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا می‌شود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن، چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو می‌رسد و از آن خبر شاد می‌شوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده‌ی نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته‌ی خود خواهی رسید.


فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

ب د ب

به زودی مشکل یا ناراحتیت بر طرف می‌شود، اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده‌ای که به زودی به دست می‌آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه‌ای داری عاقبت به نفع تو تمام می‌شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می‌شود و کارت بالا می‌گیرد.


فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

ج آ ب

قصد و نیت بدی داری از آن دوری کن وگر نه پشیمان می‌شوی. بهتر است در پی کار خودت بمانی و منتظر باشی. سعی کن با پرورش افکار و نیات خوب در سر، سعادت را به روی خود باز کنی و از الطاف خداوند در همه‌ی امور برخوردار شوی.

فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

آ ب ب

فکری را که در سر داری ترک کن. صبر پیشه کن تا گشایشی در کارت ایجاد شود. قال و قیل و تلاش بیهوده مکن از بد دوری کن و به امرو مشیت الهی تسلیم شو و جز در راه او کوشش و عمل نکن. از دروغ بر حذر باش، چون عده‌ای قصد تهمت زدن به تو را دارند تا دوازده روز دیگر گشایشی در کار تو ایجاد می‌شود. صبور باش و به خدا توکل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به مرادت برسی انشا الله.

فال ابجد ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

آ د ب

طالع خوبی داری عاقبت به آنچه که طالب هستی می‌رسی از کار و بیع و شراکت سود خواهی برد؛ و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر طالب مال حلال باشی، روز به روز کارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو از آن سود خواهی برد. اگر مسافر داری به سلامت باز می‌گردد. اگر گره یا مشکلی تا اینجا در زندگیت بوده رفع شده و بعد از این زندگی خوبی خواهی داشت.

tags # فال ابجد ، فال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • فال ابجد امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • گردنه «تته» بعد از ۵ ماه بازگشایی شد
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • دهقانی فیروزآبادی: «مرکز ملی هوش مصنوعی» به زودی تأسیس می‌شود
  • «کارور ملی هوش مصنوعی» به زودی تاسیس می‌شود