Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@03:38:39 GMT

کشف محموله های قاچاق ۱۶۹ ميلياردی در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۴۴۳۸

کشف محموله های قاچاق ۱۶۹ ميلياردی در هرمزگان

سردار جعفری از کشف بیش از ۱۶۹میلیارد ریال انواع کالاي قاچاق طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهي استان با همکاري ماموران انتظامي با اجراي طرح هاي پاک سازي نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طی 72 ساعت گذشته موفق شدند 81 دستگاه خودرو سبک و سنگين حامل کالاي قاچاق را شناسايي و توقيف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه مأموران یک میلیون و930 هزار نخ سیگار، 3 هزار و 700 متر پارچه ، 96هزار لیتر سوخت، 141تن برنج، 211دستگاه تجهیزات رایانه ای، 133رأس احشام، 800دستگاه لوازم یدکی، 46هزار ثوب البسه، 943دستگاه لوازم خانگی، 454 اسباب بازی و 807 عدد انواع ابزاآلات قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان، ارزش ريالي کالاهاي کشف شده را 169 ميليارد و 388 ميليون 216 هزار ریال عنوان و اظهار کرد: در اين رابطه دو باند کلان قاچاق کالا منهدم و 94 متهم نیز دستگير که برای انجام مراحل قانوني به مراجع قضائی استان معرفي شدند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه طی این مدت 100فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد: از این تعداد 24 پرونده بالای صد میلیون تومان و 76 فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

وی تهدید قاچاق را براي استان و کشور تهدید اقتصادي بزرگي دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوريت هاي پليسی 110، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

انتهای پیام/

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان استان بوشهر قرآن فعالیت های مسجدی سبک زندگی اردبیل فرمانده نیروی انتظامی سردار جعفری هرمزگان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف مقادیر چشم گیری کالای قاچاق در نوار مرزی این استان خبر داد و افزود: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

سردار محمد احمدی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی