Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل توانیر با تاکید بر اینکه تعداد کسانی که در حد الگوی مصرف امسال مصرف کردند نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش یافت، گفت: فعلا تعرفه برق پرمصرف ها برای تابستان سال 99 همان 16 درصدی است که امسال مصوب شد، خواهد بود.

محمدحسن متولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه آیا وزارت نیرو به این نتیجه رسیده است که تعرفه برق پرمصرف‌ها را سال ‌آینده افزایش دهد،‌گفت: مدل تعرفه‌ای که برای پرمصرف‌ها امسال مصوب شد و 16 درصد افزایش یافت همچنان برای سال آینده و در سه ماه تابستان جاری است و ادامه می‌یابد اما مکانیزم ما مدل تشویق محور است و امیدواریم که با مدل تشویق محور به نتیجه برسیم و احساس می‌کنیم که مدل تشویق محور نتیجه‌بخش‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متولی زاده در پاسخ به این سؤال که آیا افزایش 16 درصدی مصرف برق در 3 ماه تابستان توانست پرمصرف‌ها را به خوش مصرف تبدیل کند، گفت: تعداد کسانی که در حد الگوی مصرف امسال مصرف کردند نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش یافت و تعداد کسانی که نسبت به سال قبل‌تر مصرف آنها کاهش داشت بالغ بر 8 میلیون مشترک بود.

مدیر عامل توانیر در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد سال آینده تعرفه برق پرمصرف‌ها از 16 درصد امسال فراتر برود، گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای افزایش بیش از 16 درصدی که امسال اعمال شد برای پرمصرف‌ها نداریم و فعلاً تعرفه برق پرمصرف‌ها در تابستان سال 99 همان 16 درصدی که امسال مصوب شد خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نیرو مصرف برق مصرف سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • قیمت طلا و سکه امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد