Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالسلام معروفی گفت: «علی شکیب زاده» مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی قهرمانی امید های کشور را به خود اختصاص داد.

«عبد السلام معروفی» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: تیم کشتی آذربایجان غربی به سرمربی گری «محمدرضا دباغی» در رده سنی جوانان و امید در این مسابقات شرکت کرد که « علی شکیب زاده» ملی پوش ارومیه ای توانست مدال طلای این مسابقات را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیات ناشنوایان آذربایجان غربی اقزود: برا اساس اعلام فدراسیون « سیف لو و شکیب زاده» به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شده اند.

 

معروفی اضافه کرد: در بخش تیمی این رقابت ها البرز، خراسان رضوی و مازندران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: با اینکه کشتی گیران رشته فرنگی و آزاد ناشنوایان استان از وضعیت فنی خوبی برخوردار هستند ولی برای آماده سازی و تمرین هرچه بیشتر آنان نیازمند کمک و حمایت جدی مسئولین استانی هستیم.

 

رئیس هیات ناشنوایان آذربایجان غربی با بیان اینکه هفته جاری 12 ورزشکار از تیم والیبال ناشنوایان به مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی مشهد اعزام شدند، گفت: تیم والیبال نشانوایان آذربایجان غربی در این مسابقات با قدرت بدنی بالایی حضور پیدا میکنند و امیدواریم بتوانند نتیجه ای در خور شان والیبال استان کسب کنند.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم خطبه نماز جمعه شهرستان انار کشتی ناشنوایان هیات ورزشی ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو از صبح امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.

در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی