Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال با ویلچر دسته یک کشور (لیگ ملی) به مدت ۲ روز با شرکت تیم‌های هیات بوکان، فیروز قزوین و هیات البرز در سالن سه‌هزار نفری میلاد نور مجموعه ورزشی وحدت بوکان برگزار شد.

در بازی نخست هیات بسکتبال بوکان توانست با نتیجه ۷۱ بر ۴۶ بر تیم بسکتبال با ویلچر هیات البرز غلبه کند ولی در دیدار دوم با نتیجه ۷۳ بر ۴۳ از فیروز قزوین شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تیم‌های هیات البرز و فیروز قزوین نیز با نتیجه ۵۶ بر ۷۱ به نفع تیم قزوینی به پایان رسید.

با این نتایج تیم بسکتبال با ویلچر قزوین در مجموع هر ۲ مرحله با کسب هشت امتیاز در صدر گروه «ب» ایستاد و تیم بسکتبال با ویلچر هیات بوکان با کسب ۶ امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به هیات البرز به مرحله بعدی صعود کرد.

در دور نخست این مسابقه‌ها که به میزبانی استان البرز برگزار شد، تیم بسکتبال با ویلچر فیروز قزوین چهار امتیاز، هیات البرز سه امتیاز و هیات بوکان ۲ امتیاز به دست آورده بودند.

مرحله نهایی این مسابقات دی‌ماه امسال به میزبانی استان قزوین وبا حضور تیمهای بوکان، قزوین، بندرعباس و تیم فارس برگزار می‌شود که در این مرحله ۲ تیم به مرحله سوپر لیگ کشور راه پیدا می‌کنند.

تیم بسکتبال با ویلچر هیات بوکان تنها نماینده آذربایجان‌غربی در این رقابت‌هاست.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بسکتبال بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بسکتبال بوکان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بسکتبال بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید

سنتر کامرونی‌الاصل تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز به رکورد اسطوره این تیم در لیگ NBA رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال فیلادلفیا سونی سیکسرز در بازی سوم از سری پلی‌آف کنفرانس شرق لیگ NBA با 50 امتیاز و 8 ریباند جوول امبید از سد نیویورک نیکس گذشت.

 

.

 

امبید، نخستین بازیکن تاریخ NBA است که در مرحله پلی‌آف با کمتر از 20 شوت، بیش از 50 امتیاز می‌گیرد. این ستاره کامرونی‌الاصل، نخستین بازیکن تیم فیلادلفیا پس آلن آیورسن (فصل 2002) اسطوره‌ایست که در پلی‌آف 50 امتیاز می‌گیرد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • عیدیان راهی فینال شد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا