Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از آغاز طرح ترافیکی و راهداری زمستانی در جاده‌های آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در این طرح ۴۶۶ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین با ۱۱۰۰ پرسنل در ۵۵ راهدارخانه ثابت و سیار استان برای ارائه خدمات به مسافران جاده‌ای مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده افزود: حدود ۴۵ هزار تن نمک و شن برای نمک پاشی و یخ زدایی محور‌های مواصلاتی استان دپو شده است تا ۱۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان تحت پوشش این طرح قرار بگیرد.

محمدی جانشین فرمانده انتظامی استان هم گفت: در این طرح ۴۵۰ نفر از کارکنان نیروی انتظامی با ۱۴۰ دستگاه خودرو در راستای تسهیل عبور و مرور در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

 محمدی ابراز امیدواری کرد با مشارکت عمومی مردم و رعایت کردن هشدار‌های پلیس، شاهد ترافیک روان و کاهش تصادفات جاده‌ای جبران ناپذیر در محور‌های ارتباطی استان باشیم.

طرح ترافیکی و راهداری زمستانی جاده‌ای آذربایجان شرقی تا ۲۲ اسفند ادامه خواهد داشت.

این طرح با مشارکت پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و راهداری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهدارخانه ثابت و سیار یخ زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی اظهارکرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی ۸۴۰۴ واحد مسکونی شهری و روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان افتتاح می‌شود.

سید احمد موسوی در حاشیه ورود وزیر راه و شهرسازی به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: وزیر راه، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی را نیز آغاز می‌کند.

وی اظهار کرد: افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت ۱۸۶۵ متر مربع و کلنگ‌زنی چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

وی اظهارکرد: عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر نیز با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی گفت: فرایند آماده سازی اولین دهکده شهری استان با ظرفیت ۱۴۰۰ قطعه هم در شهرستان سراب با حضور وزیر آغاز می‌شود.

وی از بهره برداری از معابر خاکی آسفالت‌ریزی شده طرح بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر خبر داد .

وی یادآور شد: افتتاح طرح مشارکتی یک باب مجتمع تجاری در شهر جدید سهند با زیربنای ۲۵۰۰ متر مربع و ۳۱ باب مغازه نیز دراین سفر عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی با حضور وزیر راه
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی