Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه «ایثار»، سید مرتضی حسینی با اعلام این خبر گفت: شهرام مظلومی، سید حمیدرضا حسینی، احمد صدری، حسین دی پیر و محمد لارتی به عنوان داوران نخستین جشنواره ملی آواها و نواهای ایثار معرفی شدند.
دبیر نخستین جشنواره ملی آواها و نماهای ایثار ادامه داد: شهرام مظلومی آهنگساز و رئیس شورای نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی و سرود صدا وسیما، سید حمیدرضا حسینی شاعر، ترانه‌سرا و آهنگساز و مدیر موسیقی دفتر امور استان‌های صداوسیما، احمد صدری پژوهشگر، نویسنده، مؤلف حوزه فرهنگ و هنر موسیقی و قائم مقام گروه موسیقی فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی، حسین دی پیر پژوهشگر، مؤلف، مربی و آهنگساز سرود و عضو شورای سیاست‌گذاری سرود بسیج هنرمندان و محمد لارتی آهنگساز، پژوهشگر و تنظیم‌کننده موسیقی و رییس اداره هنرهای نمایشی و آوایی بنیاد شهید و امور ایثارگران رسماً فعالیت خود را به عنوان داوران جشنواره ملی آواها و نماهای ایثار آغاز کردند و آثار راه یافته به بخش‌های نهایی و برگزیدگان را معرفی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی آواها و نماهای ایثار، از نهم تا دوازدهم دی ماه سال جاری به میزبانی استان بوشهر برگزار می‌شود.

تقدیر از بنیاد شهید و امور ایثارگران در اجلاس سراسری نماز

عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز از بین دستگاه‌های عضو گروه اجتماعی، خدماتی و رفاهی، شایسته تقدیر معرفی شد.

بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز با قرائت پیام مقام معظم رهبری توسط نماینده ولی فقیه در استان گلستان و سخنرانی رییس قوه قضائیه به عنوان مهمان ویژه اجلاس و با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری از جمله حجت الاسلام کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی و رییس شورای اقامه نماز بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباس کاهه مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه و دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد و اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد استان گلستان برگزار شد.
هیات ارزیابی و داوری بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی کشور را در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز بر اساس مأموریت و تکالیف حاکمیتی و قانونی و برنامه‌های مصوب هر یک از دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار داده و بنیاد شهید و امور ایثارگران از حیث فعالیت‌های گسترده در سه راهبرد «مدیریتی ـ تمهیدی»، «آموزشی ـ پژوهشی» و «فرهنگی ـ تبلیغی» شایسته تقدیر معرفی شد.
در این مراسم یک جلد قرآن کریم به همراه لوح تقدیر و انگشتر متبرک مقام معظم رهبری توسط حجت‌الاسلام‌ و المسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور به نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا شد.

چهارصد و بیست و پنجمین شماره هفته‌نامه حیات طیبه بنیاد شهید منتشر شد

چهارصد و بیست و پنجمین شماره نشریه «حیات طیبه» با مطالبی چون «اگر تحقیق را جدی نگیریم باید چشم به منابع خارجی بدوزیم»، «تصویب اولویت‌های پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، «شخصیت اندیشه پرداز در رکاب امام خمینی (ره)»، «الزامات موفقیت فرزندان ایثارگران در میدان رقابت‌های علمی»، «محصولات صنعتی یک کارآفرین جانباز در بازارهای اروپا و آسیا»، «نقش پژوهش در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت»، «یک روز تاریخی برای تجلیل از پایمردی یک شهر»، «آغاز صدور حکمت کارت برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران»، «۹۰ درصد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اجرا شده است»، «دومین همایش ملی ایثار اجتماعی برگزار می‌شود»، «رفع موانع صدور گواهی و مدارک فارغ‌التحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در مراکز علمی کاربردی»، «مرکز توانبخشی سالمندان ایثار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید» و «برگزاری کمیسیون پزشکی در ۴ استان» منتشر شده است.
نشریه حیات طیبه به صاحب‌امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر می‌شود.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثار و شهادت جشنواره نمایش موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت جشنواره نمایش موسیقی ایثار و شهادت جشنواره نمایش موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند

کمیته داوران اسامی داوران هر یک از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، رقابت های هفته بیست و ششم فصل جاری ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در حالی یکشنبه و دوشنبه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود که کمیته داوران اسامی داوران هر یک از دیدارها را به شرح زیر اعلام کرد:

یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

گل گهرسیرجان- شمس آذر قزوین

داور: ایمان کهیش کمک ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری ناظر: ایرج نظری

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان

داور: پیام حیدری کمک ها: حسین مرادی، عباس پورحمیدی و امیر ایار ناظر: حسین خانبان

پیکان تهران - آلومینیوم اراک

داور: محمدحسین زاهدی فرد کمک ها: مهدی شفیعی، بهزاد پناهی و محمدعلی صلاحی ناظر: رسول فروغی

سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان

داور: حسن اکرمی کمک ها: مهدی سیفی، محسن بابایی و فرزاد منصوری ناظر: سعید بطحایی

نساجی مازندران - پرسپولیس

داور: موعود بنیادی فر کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی ناظر:محسن قهرمانی

ملوان بندر انزلی - هوادار تهران

داور:میثم حیدری کمک ها: یعقوب حجتی،علیرضا طاهرخانی و پوریا افشاریان ناظر: فریدون اصفهانیان

فولاد خوزستان - تراکتور تبریز

داور:بیژن حیدری کمک ها: علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی ناظر: حسن کامرانی فر

استقلال - ذوب آهن اصفهان

داور:کوپال ناظمی کمک ها:امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی و شبیر بهروزی ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

دیگر خبرها

  • کانون موسیقی نواحی تشکیل می‌شود/ معرفی مدیر هماهنگی
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • معرفی داوران دیدار سپاهان و استقلال خوزستان
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند
  • معرفی فینالیست‌های والتر اسکات ۲۰۲۴
  • زنانی که در کن رئیس شدند