Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@04:33:36 GMT

واکنش عجیب آرسنال به پست سیاسی اوزیل

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۱۷۴

واکنش عجیب آرسنال به پست سیاسی اوزیل

باشگاه آرسنال در واکنش به پست اینستاگرامی مسوت اوزیل در حمایت از مسلمانان اویغور، با انتشار بیانیه‌ای سعی کرد پای خود را از این مساله بیرون بکشد و گفت این باشگاه با سیاست کاری ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از آنکه مسوت اوزیل در یک پست اینستاگرامی به درد و رنج مسلمانان اویغور اشاره کرده و از آنها حمایت کرد، باشگاه آرسنال در واکنش سعی کرد پای خود را از این مساله حساسیت‌برانگیز کنار بکشد و گفت این باشگاه با سیاست کاری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوزیل در اینستاگرام انتقاد تندی از آزار و اذیت مسلمانان اویغور در منطقه سین‌کیانگ توسط دولت چین به عمل آورد و از سایر مسلمانان به خاطر اینکه هیچ کاری در این مورد نمی‌کنند هم انتقاد کرد.

آرسنال اما از ترس اینکه نکند واکنش اوزیل به کسب و کار و منابع اقتصادی باشگاه در چین ضربه بزند در شبکه اجتماعی وایبو که در چین مهمترین شبکه اجتماعی به حساب می‌آید و همچنین در دیگر شبکه‌های اجتماعی بیانیه‌ای منتشر کرده و تاکید کرد که این باشگاه سیاسی نیست و خود را ملزم به حمایت از دیدگاه‌های اوزیل نمی‌داند.

در بیانیه باشگاه آرسنال چنین آمده:

” درباره اظهار نظر مسوت اوزیل در شبکه‌های اجتماعی، باشگاه آرسنال می‌خواهد موضع خود را به صورتی روشن و صریح بیان کند. محتوای منتشر شده صرفا نظر شخصی اوزیل است. آرسنال به عنوان یک باشگاه فوتبال همیشه به اصل عدم دخالت در سیاست پایبند بوده است”.

واکنش اوزیل در زمانی انجام شده که در سطح دنیا اعتراضات زیادی نسبت به رفتار دولت چین با اویغورها آغاز شده است. اویغورها یک اقلیت مسلمان ترک‌زبان هستند که گفته می‌شود اخیرا با آزار و اذیت دولت چین به خاطر زبان و مذهب‌شان روبرو بوده‌اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسوت اوزیل آرسنال آرسنال مسوت اوزیل محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها