Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:47:58 GMT

دستگیری ۲ موبایل قاپ در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۱۸۵

دستگیری ۲ موبایل قاپ در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: ساعت ۱۹:۰۰ نوزدهم آذر ماه جاری ماموران کلانتری ۱۱۷ "جوادیه" هنگام گشت زنی در محدوده "ترمینال جنوب" به ۲ موتورسوار در حال سرقت گوشی تلفن همراه راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید که در کنار خیابان پارک و در حال مکالمه بود، برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر هفتم در خصوص چگونگی سرقت موتورسواران، عنوان کرد: سارقان در خیابان "فدائیان" با موتورسیکلت منتظر بودند که ترک نشین از موتور پیاده و به سمت خودروی پراید حرکت و در یک لحظه گوشی تلفن همراه راننده خودرو را قاپیده و به سرعت سوار بر موتورسیکلت شده و از محل گریختند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با مشاهده صحنه سرقت، تیم انتظامی کلانتری "جوادیه" برای دستگیری موتورسواران وارد عمل شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند، موتورسیکلت آنان را متوقف و هر ۲ سارق را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی، تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر ۹ دستگاه گوشی سرقتی از جمله تلفن همراه راننده خودروی سواری پراید کشف و متهمان به سرقتی بودن این گوشی‌ها نیز اعتراف کردند.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه هر ۲ موتورسوار پس از انتقال به کلانتری "جوادیه" به ۴۲ فقره سرقت موبایل با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، افزود: تاکنون ۵ تن از مال باختگان شناسایی شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری موبایل قاپ سرقت موتورسیکلت تلفن همراه سرقتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری عامل قمه کشی و شرارت با اقدام به موقع ماموران گشت کلانتری مرکزی شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار جمال سلمانی امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از گزارشی مبنی بر تصادف بین یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پژو، بلافاصله مأموران کلانتری مرکزی شهرستان ایوان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: برابر اعلام گزارش مأموران انتظامی راکب موتورسیکلت به وسیله قمه ضمن حمله ور شدن به سرنشینان خودرو پژو، علاوه بر خسارت به خودرو، سرنشینان را از ناحیه اعضای بدن مجروح کرده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با حضور به موقوع مأموران کلانتری ضارب که قصد فرار داشت در اقدامی ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.


سلمانی با بیان اینکه سرعت عمل مأموران در دستگیری عامل شرارت باعث رضایتمدی شهروندان شد، افزود: پلیس با هرگونه ب نظمی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهد داد هنجارشکنان با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم زنند.

کد خبر 747658

دیگر خبرها

  • جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت