Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا بهجتی، سرپرست کاروان اعزامی استان کرمان به رقابت های قهرمانی کشور در گفت و گو با با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور ورزشکاران دیابتی، بیماران خاص و پیوند اعضا با همکاری موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۳۰۰ ورزشکار از سراسر ایران در جزیره کیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این مسابقات طی دو روز در رشته‌های تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ، شطرنج، دارت و شنا در سالن‌های تنیس روی میز، تیراندازی با تفنگ، شطرنج، چند منظوره المپیک و استخر کرانه پیگیری شد.

بهجتی تصریح کرد: تیم استان کرمان در دو بخش آقایان و بانوان متشکل از ۶ ورزشکار به همراه دو مربی و سرپرست به این رقابت‌ها اعزام شد.

عضو هیئت رئیسه و خزانه دار هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان کرمان به درخشش ورزشکاران استان کرمان در این رقابت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: امین شیخ اسدی در رشته تنیس روی میز بر سکوی نخست ایستاد و معصومه عربپور در رشته‌ی شنا به مقام سوم دست یافت.

بهجتی گفت: سامان خلیل زاده نیز در ماده کرال سینه مقام دوم و در ماده قورباغه عنوان سوم رشته شنا را به خود اختصاص داد.

او افزود: مراسم اختتامیه‌ی این رقابت‌ها با حضور مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رقابت های تور جهانی تنیس با معرفی نفرات برتر و درخشش تنیسور آذربایجان غربی به پایان رسید.                    

  در رقابت های تور جهانی تنیس جوانان که در ساری برگزار شد، فینالیست های هفته دوم برای کسب عنوان قهرمالنی به مصاف یکدیگر رفتند و در بخش انفرادی پسران کیارش حنیفی با نتیجه (۲-۶ و ۶-۱) سام پازوکی را برد و قهرمان شد. 

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه به مدت دو هفته در ساری برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد