Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:06:48 GMT

شکست ناپذیری تارتار به مو رسید، پاره نشد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۴۳۴

شکست ناپذیری تارتار به مو رسید، پاره نشد

تیم نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل پارس به تساوی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر امروز تیم های پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان در شهر جم به دیدار هم رفتند. در بازی امروز پارسی ها خیلی زود دروازه تیم نفت را باز کردند و از حریف خود پیش افتادند.

 

این نتیجه می توانست آمار خیره کننده نفت مسجد سلیمان را خراب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تارتار با تیمش در چهارده بازی قبلی هیچ شکستی را متحمل نشده بود و در کنار سپاهان رکورددار نباختن در لیگ برتر بود. اما تیم سابق تارتار نزدیک بود که این رکورد را قبل از تمام شدن نیم فصل، از بین ببرد.

ولی نفت با تارتار یک مرتبه دیگر هم از باختن فرار کرد. این بار دراماتیک تر از همیشه. در حالی که داور 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود، در دقیقه 93 بازی یک توپ ایستگاهی روی دروازه پارس ارسال شد و میرهادی میرجوان با ضربه سری تماشایی گل تساوی را به ثمر رساند تا نفتی ها نیم فصل شگفت انگیز خود را بدون شکست به پایان برسانند.

 

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، بعد از سه بازی دشوار مقابل پرسپولیس، سپاهان و استقلال خوزستان، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هوادار خواهد رفت. این بازی حساس در شرایطی برگزار خواهد شد که  با توقف گل‌گهر در بازی روز گذشته، ملوان فرصتی فوق‌العاده برای تثبیت جایگاه خود در رتبه پنجم دارد.

ملوان با پیروزی در مقابل هوادار ۴۱ امتیازی خواهد شد و به یک قدمی بهترین امتیاز تاریخ خود با دراگان اسکوچیچ هم می‌رسد. همچنین آنها اختلاف خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده به شش امتیاز افزایش خواهند داد.

نکته جالب در مورد ملوان این است که آنها در بازی دور رفت هوادار را بردند و حالا در صورت پیروزی، دومین دبل این فصل را جشن خواهند گرفت.

مهدی تارتار نیز در جلسه آنالیز به بازیکنانش هشدار داده که آنها باید بیشترین میزان تلاش را در این بازی به کار بگیرند. او همچنین گفته که بازیکنان بی‌انگیزه جایی در تیمش نخواهند داشت.

ملوان بعد از این بازی دو بازی خانگی دیگر خواهد داشت و هواداران این تیم تنها ۲۷۰ دقیقه برای تماشای تیم جذاب خود فرصت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی