Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر سایپا در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. تیم ما بازی خوبی انجام داد و شایسته این برد بودیم.

وی درباره گلی که سایپا روی اشتباه فلاح زاده دریافت کرد، گفت: زمین خراب است و این موضوع باعث شد که سایپا گل بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که سال گذشته برای بیرانوند افتاد و این به دلیل کیفیت پایین زمین است.

خلیل زاده در خصوص عملکرد رادوشویچ گفت: ما ۲ دروازه‌بان خیلی خوب داریم. بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا است و رادو هم تمرین‌های خوبی دارد و خوشحالیم هر دو در تیم ما بازی می‌کنند.

مدافع پرسپولیس در خصوص این که همانند بیرانوند از اقدامات وزارت ورزش برای استقلال ناراحت است، تصریح کرد: ما کاری به تیم‌های دیگر نداریم. وضعیت ما مشابه تیم‌های دیگر است اما اعتراض نمی‌کنیم. امیدواریم به وضعیت ما و سرمربی تیم رسیدگی کنند زیرا بازیکنان ما ۱۵ درصد گرفته‌اند که حتی کمتر از بسیاری از تیم‌ها است. ما به خاطر هواداران اعتراض نمی‌کنیم تا مردمی که خودشان مشکل اقتصادی دارند، بیشتر از این ناراحت نشوند.

وی درباره مصاحبه انصاری‌فرد مبنی بر تشکر از بازیکنان به دلیل صبر و تحمل بالا گفت: ما ۳ سال است که تحمل می‌کنیم اما تمام هجمه‌ها روی تیم ما است و این در حالی است که بعضی تیم‌ها ۵۰ درصد پول گرفته‌اند. نیم فصل رسیده است و ما تنها ۱۵ درصد گرفته‌ایم اما ایا دیده اید بازیکنان ما مصاحبه‌ای انجام دهند؟ مصاحبه ای نکردیم و فقط برای تیم تلاش کردیم. باید تحمل کنیم و بسازیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد