Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:16:36 GMT

گل‌گهر و ذوب‌آهن به تساوی بسنده کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۵۷۸

گل‌گهر و ذوب‌آهن به تساوی بسنده کردند

این دیدار، عصر امروز (شنبه) به میزبانی گل‌گهر برگزار شد و در نهایت گلی در برنداشت.

شاگردان «علیرضا منصوریان» دراین دیدار که در ورزشگاه «امام علی» سیرجان برگزار شد از پس حریف قعرنشین خود برنیامده و باز هم امتیاز از دست دادند. این نتیجه درحالی برای ذوب‌آن رقم خورد که این تیم نیاز مبرمی به کسب برتری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان درصورت برتری برابر گل گهر  می توانستند دومین  پیروزی متوالی خود را جشن بگیرند اما این گونه نشد و باز هم به روند گذشته و کسب نتایج پرنوسان خود بازگشتند.

تیم ذوب آهن با کسب یک امتیاز این دیدار ۱۵ امتیازی شد اما همچنان در جایگاه دهم باقی ماند گل گهر نیز با ثبت هفتمین تساوی خود در این فصل ۷ امتیازی شد، اما آنان نیز درجایگاه پانزدهم خود باقی ماندند.  

«سعید رحیمی مقدم» قضاوت این دیدار کم برخورد را برعهده داشت او به «مهران گلزاری» بازیکن تیم گل گهر و «حمید ملکی» بازیکن تیم ذوب آهن کارت زرد نشان داد و آنان را جریمه کرد.

ترکیب گل‌گهر:

میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، سید عبدالله حسینی، یوسف وکیا، مهران گلزاری، حسام پورهاشم، علی باقری، امین پورعلی، رضا محمودآبادی، مهرداد بایرامی و پیمان رنجبری.

ترکیب ذوب آهن:

معراج اسماعیلی، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی فر، محمدرضا خلعتبری، دانیال اسماعیلی فر، حمید ملکی، علیرضا منظمی و ارسلان مطهری.

برچسب‌ها فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ذوب آهن فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمید معصومی‌نژاد خبرگزاری تک نفره؛ رُم نیستم، تهران!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • گل‌گهر و شمس آذر با تساوی به رختکن رفتند
  • دوومیدانی بین المللی دبی؛ تفتیان به پنجمی ۱۰۰ متر بسنده کرد
  • (ویدئو) حمید معصومی‌نژاد خبرگزاری تک نفره؛ رُم نیستم، تهران!