Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:42:43 GMT

امیری: فکر نمی‌کردم ضربه‌ام گل شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۷۴۸

امیری: فکر نمی‌کردم ضربه‌ام گل شود

وحید امیری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر که با برتری ۲ بر صفر سرخ‌پوشان پایان یافت، اظهار داشت: خدا را شکر که در این بازی برنده شدیم و سه امتیاز مهم را کسب کردیم. البته فکر نمی‌کردم ضربه قیچی برگردانم به گل تبدیل شود اما کیفیت نامناسب زمین چمن مسابقه موجب شد توپ وارد دروازه سایپا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور مهاجم پرسپولیس نیز در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در این مسابقه توانستیم پیروز شویم ولی کیفیت بد زمین باعث شده بود نتوانیم روند بازی‌های قبل را به خوبی ادامه دهیم.

وی افزود: با این حال ۳ امتیاز حساس این بازی را گرفتیم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کردیم.

علیپور درباره صحنه‌ای که ناهماهنگی‌اش با بشار رسن باعث از دست رفتن موقعیت گل برای پرسپولیس شد اضافه کرد: با بشار رسن در تمرینات بسیار هماهنگ هستم ولی در آن صحنه نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد و نتوانستیم گل به ثمر برسانیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس علی علیپور وحید امیری لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علی علیپور وحید امیری لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس علی علیپور وحید امیری لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!

به گزارش "ورزش سه" در تقابل حساس آلومینیوم و پرسپولیس شاهد دومین تقابل دوئل مجتبی حسینی و اوسمار ویرا در فصل جاری خواهیم بود. دوئلی که نخستین بار با برتری شاگردان حسینی به پایان رسید تا نخستین بازی پرسپولیس زیر نظر مربی برزیلی با شکست همراه شود.

ضمن آنکه این دیدار دومین تقابل تاریخ دو تیم در جام حذفی خواهد بود. در اولین تقابل دو تیم در فروردین ماه ۱۴۰۱ شاگردان مهدی رحمتی در تیم آلومینیوم موفق به شکست دادن پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی شدند تا حالا شاگردان اوسمار برای انتقام از آلومینیوم انگیزه زیادی داشته‌ باشند.

جالب آنکه اين نخستین حضور پرسپولیس در جام حذفی بعد از ۴ سال به شمار می‌رود. این تیم آخرین بار تحت هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ۹۹-۱۳۹۸ مقابل شهرداری ماهشهر و در زمین حرف به میدان رفته بود که در پایان شاگردان کالدرون با دبل علی علیپور موفق به برتری دو بر صفر مقابل شهرداری شدند.

شادی علیپور به همراه ترابی و نعمتی در آخرین دیداری که پرسپولیس با مربی خارجی در جام حذفی به میدان رفته بود - 2 دی ماه 1398

از آن بازی تا کنون پرسپولیس به واسطه حضور چهارساله یحیی در این تیم در رقابت‌های جام جذفی به مصاف رقبا می‌رفت که حاصل آن کسب یک قهرمانی در فصل گذشته این رقابت‌ها بود.

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال