Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:36:27 GMT

پیروزی استقلال برابر شاهین در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۹۵۲

پیروزی استقلال برابر شاهین در نیمه نخست

تیم فوتبال استقلال توانست در نیمه نخست با یک گل از سد شاهین عبور کند.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال استقلال و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید تا آبی‌های پایتخت امیدوار به بازگشت به صدر باشند.

تک گل استقلال در این نیمه را آرش رضاوند در دقیقه ۲۹ به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش بازی

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و تا دقیقه ۱۵ فشار زیادی روی دروازه تیم شاهین ایجاد کرد. بهترین فرصت استقلال نصیب دیاباته شد که تعلل این بازیکن باعث از دست رفتن موقعیت شد.

بعد از این موقعیت، بازی کمی از آب و تاب افتاد تا دوباره از دقیقه ۲۵ این آبی‌های پایتخت بودند که فشار خود به روی دروازه شاهین را از سر گرفتند. سرانجام این حملات در دقیقه ۲۹ جواب داد و استقلال به گل رسید. اوت دستی بازیکنان استقلال به ریگی رسید و این بازیکن با حرکتی عرضی توپ را به روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر ضرب رضاوند با عکس العمل دیدنی دروازه‌بان شاهین به تیردروازه برخورد کرد و برگشت داده شد اما دوباره رضاوند بود که موفق شد در ریباند دروازه بوشهری‌ها را باز کند.

پس از این باز هم استقلال فرصت داشت که توسط وریا غفوری به گل برسد که تعلل کاپیتان آبی‌ها باعث شد پاس زیبای رضاوند به گل تبدیل نشود.

در سوی دیگر میدان هم شاهینی‌ها فرصت این را داشتند که بازی را به تساوی بکشانند اما ضربه سر مهاجم شاهین از بالای دروازه به بیرون رفت. پس از آن و در دقیقه ۴۰ وریا غفوری باز هم فرصت باز کردن دروازه شاهین را داشت که شوت زیبای این بازیکن با واکنش دروازه‌بان شاهین، این توپ به کرنر رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با همان تک گل رضاوند به سود استقلال به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و دیاباته.

ترکیب شاهین: ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، لوکا گادرانی، بهرروز نوری فرد، سلمان بحرانی، بهمن سالاری، ابوذر صفر زاده، حسین مالکلی، دانیال مومنی، حسن نجفی و محمد صادق بارانی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، شهریار مغانلو موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، شهریار مغانلو (آقای گل لیگ برتر) در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • پیروزی رم در مینی‌بازی سری آ با حضور فیکس سردار
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه