Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فراز کمالوند سرمربی تیم پارس جنوبی جم بعد از کسب تساوی یک بر یک مقابل نفت مسجدسلیمان به علت وجود مشکلات عدیده در باشگاه از سمت خود کناره گیری کرد.

وی مدتی قبل اعلام کرده بود که بعد از بازی با نفت در انتهای نیم فصل تیمش را ترک می‌کند و این موضوع را بعد از پایان مسابقه امروز به مدیران باشگاه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: بعضی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نمی‌شود کار را پیش برد. من قبلا گفتم که به دلیل فاصله کم بین مسابقات در تیم می‌مانم و کار را تا نیم فصل پیش می‌بریم. در حال حاضر به حرفی که زدم عمل می‌کنم.

کمالوند افزود: خوشحالم در شرایطی می‌روم که از کورس سقوط فرار کردیم. دو برابر تیم‌های پایین جدولی امتیاز داریم و هم‌چنین هیچ کدام از مسابقات داخل خانه را نباختیم. با توجه به شرایطی که داشتیم نتایج خوبی به دست آوردیم.

سرمربی پارس در پاسخ به این سوال که اگر استعفا او را نپذیرند تکلیف چیست، گفت: چه بپذیرند و چه نپذیرند من به پارس برنمی‌گردم. مشکلات عدیده و خاصی را داریم که صدای همه بازیکنان را درآورده است و اگر حل نشود اتفاقات عجیب و غریبی را در آینده مشاهده می‌کنیم.

منبع ورزش سه

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم

پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم

دیگر خبرها

  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست