Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@03:38:10 GMT

سند ملی اردوهای راهیان نور تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۷۱۶۴

سند ملی اردوهای راهیان نور تدوین شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار یعقوب سلیمانی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: جهت و میل عمده فعالیت‌ها و برنامه‌های راهیان نور، برنامه‌های تربیتی است.

او با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ورود محتوا‌های مرتبط با راهیان نور به کتاب‌ها و مدارس و دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: یکی از استان‌هایی که در راستای اردو‌های راهیان نور موفق عمل کرده، استان یزد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج از تدوین سند ملی اردو‌های راهیان نور در کشور خبر داد و گفت: در این سند برای تمام دستگاه‌ها وظیفه تعیین شده چرا که در دفاع مقدس همه نقش داشتند و به ایفای وظیفه پرداختند.

سلیمانی مسئولیت راهیان نور در استان‌ها را بر اساس این سند را بر عهده استانداران دانست و تصریح کرد: این موضوع می‌تواند خیلی کمک حال کشور باشد و بحثی در شورای سیاست‌گذاری راهیان نور تعیین و ابلاغی صورت گرفت که در ارتباط با روند اجرایی این کار رصدی انجام شود.

او با تاکید بر اینکه در بحث اردو‌های راهیان نور باید روند به گونه‌ای باشد که مردم نقش‌آفرینی اصلی را بر عهده داشته باشند تصریح کرد: سال گذشته ۲۲ استان اقدام به تعریف و اجرای سامانه ثبت نام اردو‌های راهیان نور با خودرو‌های شخصی کردند و بحث فعالیت‌های فرهنگی و اردویی در منطقه به صورت متمرکز و گروهی انجام گرفت.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه سبک و سیاق اردو‌های راهیان نور در مراسم رحلت حضرت امام خمینی (ره) اجرا شد ادامه داد: به‌حمدالله از جهت کمی و کیفی اقدامات بسیار خوبی با وجود تمام محدودیت‌هایی که داریم انجام گرفته است.

سلیمانی با بیان اینکه بحث گردشگری در حوزه فرهنگی و اردو‌های راهیان نور به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته عنوان کرد: روزانه بین سه تا ۶ هزار نفر بین هرمز به عنوان شهری که بیشترین شهید را در کشور داشته در حال تردد هستند و با اقدامات صورت گرفته، بحث بوم گردی را در این منطقه ترویج کردیم.

او خاطرنشان کرد: در حال شناسایی هستیم که ۵۰ تا ۶۰ باب از منازل مردم به عنوان بوم‌گردی مورد استفاده قرار گیرد و بحث حمل و نقل هم توسط سه چرخه‌های همان منطقه انجام شود تا مردم آن منطقه از قبل این اقدام درآمدی به دست آورند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهیان نور مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی

ایسنا/خوزستان هشت خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود که هشت ورزشکار و یک مربی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در وزن ۳۵ کیلوگرم سجاد محمدی، در وزن ۳۸ کیلوگرم حسین بذرافکن، در وزن ۴۸ کیلوگرم امیر کاظمی و سالار صدیقی، در وزن ۵۷ کیلوگرم آرمین قولی‌گله، در وزن ۶۲ کیلوگرم کوروش عبدولی و در وزن ۷۵ کیلوگرم امیرحسین علوانی و نوید سعیدیان به این اردو فراخوانده شده‌اند.

همچنین پرویز زیدوند به عنوان مربی از خوزستان در این اردو شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • سند تحقق شعار سال استان یزد تدوین می‌شود
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی