Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام مسکن ملی در استان‌های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان از ساعت 10 صبح آغاز شد که در این مرحله به غیر از شهرهای جدید، در 41 شهر استان اصفهان نیز این طرح اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروز در حالی ثبت نام مسکن ملی در استان‌های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان از ساعت 10 صبح آغاز شد که در این مرحله در 109 شهر ثبت نام صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته ای که در این مرحله وجود دارد این است که در این مرحله شهروندان اصفهانی در نظر داشته باشند که می‌توانند در برخی شهرهای جدید بهارستان ،فولاد شهر و مجلسی هم ثبت نام کنند.

البته متقاضیان ثبت نام طبق گفته‌های محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی باید در نظر داشته باشند که ثبت نام به منزله تایید نهایی و پذیرفته شدن در خرید مسکن ملی نیست.

به طوری که محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی  از قرمز بودن فرم «ج» ۴۰ درصد از ثبت‌نام‌‌کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: این بدان معنی است که این افراد قبلا از تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده کرده‌اند و مشمول طرح اقدام ملی مسکن نمی‌شوند.

وی افزود:متاسفانه برخی از مردم شرایط ثبت‌نام را رعایت نمی‌کنند؛ این افراد با حضور و ثبت‌نام در سایت، باعث افزایش تراکم سایت شده و دیگران را دچار مشکل می‌کنند.

وی از کسانی که یک‌بار از مزایا و امکانات مسکن استفاده کرده‌اند، درخواست کرد: این افراد در سایت ثبت‌نام نکنند تا بتوانیم پاسخگوی مردمی باشیم که تاکنون از امکانات دولتی استفاده نکرده‌اند.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۵ آذرماه ادامه خواهد یافت، گفت: ثبت‌نام فاز پنجم به تفکیک شهر و همچنین شهرهای جدید در شش استان از ساعت ۱۰ امروز آغاز می‌شود و متقاضیان این استان‌ها نیز باید به نشانیtem.mrud.ir  برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن تصریح کرد: در صورت تکمیل ظرفیت شهرهای تعیین شده، سامانه بلافاصله برای آن شهر بسته می شود.

در استان اصفهان نیز به غیر از شهرهای جدید ثبت نام طرح اقدام ملی در ۴۱ شهر استان انجام می‌شود که شهرهای این استان شاملِ خمینی‌شهر، شاهین‌شهر، شهرضا، مبارکه، زرین شهر، گلپایگان، دولت‌آباد، سمیرم، نائین، اردستان، مهاباد، زواره، نیک آباد، محمدآباد، نصر آباد، کوهپایه، سجزی، تودشک، قهجاورستان، حسن آباد، ورزنه، هرند، اژیه، خوانسار، کمه، حنا، داران، فریدونشهر، برف انبار، منظریه، نیاسر، برزک، سده لنجان، دهق، علویجه، بادرود، خالدآباد، میمه، وزاوان، لای‌بید، ابوزیدآباد، نوش آباد، تیران، چادگان، رزوه، دهاقان، حبیب آباد، کمشچه، خور، فرخی، و جندق است.

همچنین، ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید فولادشهر، شهر جدید بهارستان و شهرجدید مجلسی نیز انجام خواهد شد.

دیرکل دفتر اقتصاد مسکن همچنین در خصوص ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان، گفت: برای متقاضیان شهرهای اصفهان، لنجان، نجف آباد، فلاورجان و خمینی شهر علاوه بر شهر خود در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت نام در شهر جدید فولاد شهر وجود دارد.

اصلانی ادامه داد: برای متقاضیان شهرهای شهرستان اصفهان نیز علاوه بر شهر خود در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت‌نام در شهر جدید بهارستان وجود دارد.

وی همچنین اعلام کرد: متقاضیان تمامی شهرهای استان اصفهان، علاوه بر شهر خود، در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت‌نام در شهر جدید مجلسی را نیز دارند.

تکمیل ظرفیت ثبت‌نام بسیاری از شهرهای استان اصفهان در طرح ملی مسکن در کمتر از چندساعت

در حالی که که کمتر از چند ساعت از آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن در استان اصفهان می‌گذرد، بررسی های میدانی خبرنگار فارس از حکایت از تکیمل سهمیه شهرهای اردستان، اژیه،بادرود، برزک، تیران، چادگان، حبیب آباد،خمینی شهر، خوانسار، داران، دهاقان، دهق، دولت آباد، زرین شهر، سجزی، سمیرم، شاهین شهر، بهارستان، شهرضا، علویجه،قهجاورستان، کمشچه، کوهپایه، گلپایگان، مبارکه، منظریه، نایین، نصراباد، نیاسر، نیک آباد، هرند و ورزنه در ثبت نام این طرح دارد.

 

انتهای پیام/63086/ج30/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مسکن مازندران گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند