Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@20:49:58 GMT

بیانیه یک کانون دانشگاهی درباره مسائل اخیر کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۷۴۸۴

بیانیه یک کانون دانشگاهی درباره مسائل اخیر کشور

کانون دانشگاهیان دانشگاه‌های تهران بیانیه‌ای درباره حوادث ناشی از افزایش بنزین در کشور منتشر کرد. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،کانون دانشگاهیان دانشگاه‌های تهران بیانیه‌ای درباره مسائل اخیر کشور منتشر کرد.

آخرین جزئیات از زمان واریز هزینه بنزین به کارت بانکی رانندگان اسنپاجرای شبانه سهمیه‌بندی بنزین بدون اطلاع مردم اشتباه بود

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: کانون دانشگاهیان تهران از عوامل مزدور اغتشاشگر در اعتراض بنزین ابراز انزجار می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلما مردمی که به قیمت بنزین اعتراض داشتند هیچ‌گاه با وحشی‌گری اموال مردم و بیت المال را نمی‌سوزانند و مردم بی‌گناه را با گلوله و سلاح سرد نمی‌کشند.

این بیانیه می‌افزاید: خیلی واضح است که این برنامه پایه‌ریزی شده از طرف ضدانقلاب خارج نشین و منافقین داخلی بوده است.آفرین به بصیرت مردم شریف ایران که سریعا دشمن را تشخیص دادند و به توقف آشوب هاکمک کردند. 

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: از رهبر عزیز و روشن بین انقلاب نیز باید سپاسگزار بود که با تدبیر و تصمیم ماهرانه خود این آشوب که خطر آن باعث جنگ داخلی و خدای نخواسته به تجزیه کشور می‌انجامید را خنثی کردند. به دولتی که مردم را محرم نمی‌دانست و شبانه  بنزین را سه برابر کرد با اینکه می‌دانست مردم در زیر فشار گرانی دست و پا می‌زنند نیز باید نهیب زد که شما رئیس دولت نظام اسلامی هستید که برای مستضعفین قیام کرده است نه برای مستکبرین.

در پایان بیانیه مذکور تاکید شده است: کانون دانشگاهیان تهران بار دیگر بیعت خود را با ولی امر مسلمین جهان بار دیگر تجدید می‌کند و قول می‌دهد در راستای روشنگری مردم و اجرای فرمان ایشان برای گام دوم انقلاب باشد.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نهاد رهبری دانشگاه‌ها دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نهاد رهبری دانشگاه ها دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران نهاد رهبری دانشگاه ها دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های برتر ایران و روسیه به میزبانی دانشگاه تهران
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان