Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@16:24:12 GMT

کاهش قیمت گوجه فرنگی از فردا

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۷۸۸۴

کارگر گفت: با اعلام قیمت گوجه فرنگی، از فردا شاهد روند نزولی قیمت این محصول در خرده فروشی‌ها خواهیم بود. ناطقان: اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی درباره آخرین وضعیت قیمت گوجه فرنگی اظهار کرد: گوجه فرنگی انباری در عمده فروشی‌ها بین ۳ تا ۵ هزار تومان و گوجه فرنگی بوته رس بین ۵ تا ۸ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سه نوع گوجه فرنگی در بازار عرضه می‌شود که دو نوع گوجه فرنگی انباری و بوته رس تعیین قیمت می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه نوسان قیمت قابل توجهی بین عمده فروشی و خرده فروشی‌ها وجود دارد گفت: نوسان قیمت قابل توجه بین عمده فروشی‌ها و خرده فروشی‌ها به دلیل مقاومت خرد فروشی‌ها برای کاهش قیمت است.

کارگر با بیان اینکه قیمت گوجه فرنگی فردا تعیین می‌شود، اظهار کرد: با تعیین قیمت جدید و اعلام رسمی آن خرده فروشی‌ها باید قیمت‌ها را کاهش دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: با اعلام قیمت گوجه فرنگی از فردا روند قیمت این محصول در خرده فروشی‌ها کاهشی می‌شود. منبع: میزان برچسب ها: کاهش قیمت ، گوجه فرنگی ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش قیمت گوجه فرنگی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد

کاربری به نام بابک با انتشار یک عکس در توییتر نوشت: میوه فروش می‌خواد بگه وارداتیه و گرونتر بفروشه یه برچسب خارجی میزنه روش. حالا هرچی هم روش نوشته باشه مهم نیست مثلا رو گوجه سبز نوشته باشه هندونه.

منبع: برترین‌ها

tags # میوه سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • بازار سیب‌زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی تامین است
  • آلرژی بهاری دارید؟ این مواد غذایی را بخورید
  • خاستگاه بسیاری از غذا‌های ملی ممکن است شما را شگفت زده کند!
  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • کاهش آلرژی بهاری با مصرف این مواد غذایی
  • کاهش آلفرژی بهاری با مصرف این مواد غذایی
  • کاهش ریسک ابتلا به سرطان با مصرف روزانه ۲ عدد گوجه فرنگی