Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمیمی دوست گفت: تا پایان سال آینده تعدادی از پروژه های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد در سرفصل های مختلف به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید حشمت الله صمیمی دوست» امروز (۲۳ آذر) در خصوص وضعیت پروژه های اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد نشست یک روزه ای در تهران با رئیس مرکز اقتصادی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دیدار جداگانه ای با معاون توسعه مدیریت و منابع این وزارت خانه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هدف از این دیدارها را تسریع در اجرای پروژه های مهم اقتصاد مقاومتی استان دانست و گفت: وضعیت پتروشیمی های دهدشت و گچساران، مشکلات حمل و نقل کارخانه سیمان مارگون و کارخانه آجر دهدشت در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان وزارتخانه قول مساعد دادند که تعدادی از پروژه های مهم استان در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی و بهداشت و درمان تا پایان سال ۹۹  و با حمایت این وزارتخانه به بهره برداری برسد.

 

صمیمی دوست همچنین در این نشست در خصوص زیرساخت های استان، گفت: جاده ملی پاتاوه_ دهدشت تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار حمایت در راستای تکمیل و تجهیز بیمارستان های شهید جلیل یاسوج، گچساران و لیکک شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار سید کامل تقوی نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، اظهار داشت: پیگیری وضعیت آبرسانی به چهار شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده، پروژه های تامین آب اراضی دشت امامزاده جعفر(ع) و خان احمد باشت، آبرسانی به شهر دهدشت و آبرسانی به شهر لیکک از جمله موضوعات مطرح شده در این دیدارها بود.

 

صمیمی دوست بر راه اندازی واحدهای بزرگ صنعتی راکد استان تاکید کرد و افزود: تکمیل طرح های صنعتی بزرگ استان از جمله پتروشیمی گچساران و دهدشت نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این نشست ها همچنین در خصوص عملیات گازرسانی به روستاهای باقی مانده استان در شهرهای قلعه رئیسی و دیشموک نیز اشاره شد.

 

وی گفت: وزیر بهداشت قرار است که در آینده نزدیک با هدف بررسی وضعیت پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کند.

 

گفتنی است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان معین و جانشین فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده است.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان استان بوشهر قرآن شیراز فعالیت های مسجدی فهما جاده ملی پاتاوه دهدشت بهداشت و درمان آبرسانی پتروشیمی وزیر بهداشت اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی