Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال به سوال سردبیر ورزش سه در مورد آینده اش پاسخ داد.


به گزارش "ورزش سه"، استراماچونی که با خبرسازی های پیاپی در صدر اخبار فوتبال ایران قرار گرفته است، به سوال سربیر سایت ورزش سه در مورد آینده خود پاسخ داد.

 

استراماچونی به سوال ورزش سه اینگونه پاسخ داد: "عصر بخیر پژمان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به شما احترام می گذارم و به همین دلیل جواب شما را می دهم. آنها یا به دلیل تحریم ها نمی توانند پول من را بدهند یا به دلیلی که نمی دانم، نمی خواهند پول من را بدهند. از نظر قانونی، فرقی ندارد. در این شرایط من نمی توانم کار کنم."

 

نکته جالب وسواس استراماچونی در استفاده از واژه هاست، بطوریکه می توان از صحبت های او برداشت های مختلفی کرئد. اما به هر حال بدبینی به ادامه کار استراماچونی در استقلال فزونی گرفته است. به نظر می رسد با توجه به اینکه حتی در صورت ارسال پول از طریق بانک سپه همچنان خطراتی شامل حساب سرمربی ایتالیایی می شود، او علاقه چندانی به ادامه همکاری با این اوضاع نداشته باشد.

 

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیانکی سرمربی جوانان پاس شد

به گزارش "ورزش‌سه"، بر این اساس سیانکی که بیش از یک دهه از حضور او در برنامه‌های ورزشی و گزارش مسابقات فوتبال سپری شده، حالا با جدیت بیشتری به‌صورت موازی کار مربیگری را پیش می‌برد و ساعتی قبل به‌عنوان سرمربی جدید پاس انتخاب شد و رده جوانان این باشگاه به او سپرده شده است.

سیانکی پیش از پیوستن به پاس تهران حضور در کادر فنی آکادمی کیا را تجربه کرده بود و پس از جدایی از این آکادمی، در آکادمی احسان ری و ایرانمهر کارش را دنبال کرد و حالا چالش جدیدی را در ده جوانان پاس دنبال می‌کند.

گفتنی است چندی پیش نیز توتونچی مجری شبکه ورزش و برنامه شب‌های فوتبالی به‌عنوان سرمربی امیدهای سایپا انتخاب شده بود.

دیگر خبرها

  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • پرونده تغییر نام استقلال بسته شد
  • پاسخ وزیر ورزش به چرایی فضای ملتهب فوتبال
  • عسکری: با هماهنگی وزارت ورزش برای تغییر پسوند «استقلال» اقدام می‌کنیم
  • پاسخ مبهم ام باپه به سوال خبرنگاران در مورد آخرین بازی اروپایی او برای پاری سن ژرمن
  • پاسخ به ۲۰ سوال کلیدی کنکوری ها درباره ایجاد سابقه‌تحصیلی و ترمیم نمره
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!