Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@04:17:19 GMT

تهران آلوده‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۸۷۸۳

تهران آلوده‌تر می‌شود

داده‌های اعلامی مرکز پایش آلودگی هوا نشان می‌دهد در بسیاری از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران شاخص آلودگی هوا در وضعیت قرمز و بالاتر از ۱۵۰ است. بررسی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در سطح استان تهران وضعیت وخیم‌تری را نشان می‌دهد.

شاخص آلودگی هوای کنونی در ایستگاه دانشگاه تهران ۱۵۸، پیشوا ۶۶، ملارد ۱۵۷، آتی‌ساز ۱۶۷، پاکدشت ۱۵۵، امام خمینی ۱۶۴، ورامین ۱۵۴، قرچک ۱۵۸، علم و صنعت ۱۶۹ و پارک رازی ۱۴۶ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان سازمان هواشناسی نیز اعلام کرده به دلیل پایداری هوا طی امروز و فردا و روز دوشنبه، آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت از شرایط کنونی نیز فراتر خواهد رفت.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفته روز یکشنبه و دوشنبه افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت را در شهر‌های تهران، کرج، اراک و اصفهان در حد ناسالم برای تمامی گروه‌ها شاهد خواهیم بود و توصیه کرده افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت طولانی و سنگین خارج از منزل خودداری ورزند و افراد دیگر نیز باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آلودگی هوا هوای تهران هواشناسی شاخص آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • پاک‌ترین و آلوده‌ترین کشورهای جهان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق