Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@23:31:49 GMT

نجفی به هفت سال و ۹ ماه حبس محکوم شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۹۳۵۳

وکیل مدافع "محمد علی نجفی" گفت: موکلم به جرم قتل عمد به ۶ سال و نیم حبس و از باب نگهداری سلاح به یک سال و سه ماه حبس محکوم شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، "حمیدرضا گودرزی" امروز، شنبه، با بیان اینکه قتل عمد محرز دانسته شد، افزود: ریاست شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران رأی موکلم را امروز ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این رأی با نظر اکثریت نبوده و ریاست دادگاه و یکی از مستشاران این رأی را صادر کردند و مستشار دیگر تعدد را وارد ندانسته و در باب نگهداری سلاح حکم برائت دادند و نجفی را به سه سال حبس محکوم کردند.
گودرزی گفت: رأی قابل اجرا ۶ سال و نیم حبس است البته رأی غیرقطعی است و اعتراض می‌کنیم تا به دیوان عالی کشور ارجاع شود، زیرا به نظر ما رأی در تضاد با قوانین و مقررات حقوقی صادر شده است.
وی اضافه کرد: آقای نجفی طبق گزارش آگاهی، شخصا اسلحه را به آگاهی تسلیم کرده است و تبصره ماده ۱۶ قانون اسلحه و مهمات مصوب سال ۹۰ حاکی از آن است که هرکس داوطلبانه سلاح خود را تسلیم کند موجب دو درجه تخفیف خواهد بود.
پیش از این گودرزی گفته بود: این رأی طبق مهلت قانونی ۲۰ روز قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است و بطور قطع اعتراض خواهیم کرد، زیرا نوع قتل را شبه عمد می‌دانیم.
محمد علی نجفی شهردار پیشین تهران، هفتم خرداد ۹۸، "میترا استاد" همسر دوم خود را به ضرب دو گلوله در منزل خود واقع در منطقه سعادت آباد تهران به قتل رساند و عصر آن روز با حضور در پلیس آگاهی تهران به قتل اعتراف و دلیل آن را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
سه جلسه دادگاه این پرونده در شعبه یکم دادگاه کیفری به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی به صورت علنی برگزار شد.
اولیا دم میترا استاد در این پرونده از حق قصاص خود گذشت کردند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قتل محمد علی نجفی شهردار پیشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو

ببینید | اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!

ویدیویی از اسکورت عجیب و پرتعداد ترامپ برای رفتن به دادگاه در نیویورک در شبکه‌های مجازی پربازدید شده و توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است.

tags # دونالد ترامپ سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو