Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:41:47 GMT

اقدام عجیب پسر چینی در نمایشگاه خودرو!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۹۸۰۶

اقدام عجیب پسر چینی در نمایشگاه خودرو!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر جوان چینی با اقدام عجیب خود در یکی از نمایشگاه‌های خودروی این کشور به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این پسر جوان که نامش مشخص نشده است، هنگامی که سوئیچ یک خودروی بی‌ام‌و گرانقیمت در اختیار او قرار گرفت، ناگهان شروع به خط انداختن روی بدنه خودرو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته نمایشگاه ضبط شده است، لحظه‌ای را که این پسر ۲۲ ساله اقدام به خط انداختن روی بدنه خودرو بی‌ام‌و می‌کند، نشان می‌دهد.

هنگامی که پرسنل نمایشگاه از این پسر علت این اقدام عجیب را جویا شدند، او گفت که قصد دارد این خودرو را خریداری کند. اما این تمام ماجرا نبود. پس از حضور پلیس در نمایشگاه این مرد جوان گفت که پدرش به او قول داده است که در صورت کسب مدرک لیسانس در دانشگاه یک خودروی لوکس برای او خریداری کند اما تابه‌حال به قولش عمل نکرده است.

او افزود به‌خاطر اینکه پدرش را برای خرید خودرو تحت فشار قرار دهد، اقدام به این کار کرده است. پلیس پس از شنیدن صحبت‌های این پسر اقدام به بازداشت او کرد. هنوز مشخص نیست آیا پس از بازداشت این جوان پدر او اقدام به خرید خودرو برای پسرش کرده است. البته با توجه به شگردی که این پسر جوان به‌کار برده است، احتمال می‌رود که پدرش مجبور به خرید همین خودرو برای او شده باشد. انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی در چین با واکنش کاربران همراه بود. بسیاری از کاربران بیشتر از آنکه این جوان را مورد سرزنش قرار دهند، پدر او را مورد انتقاد قرار دادند.

این اتفاق در یک نمایشگاه خودرو در شهر "شانگرائو" واقع در استان جیانگژی چین رخ داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین نمایشگاه خودرو پسر دانشجو خودرو لوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - حضور پررنگ چری، یکی از بزرگترین خودروسازان چینی، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن که با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" برگزار شد، بار دیگر بر جایگاه این شرکت به عنوان یکی از بازیگران اصلی در صنعت خودرو جهان تأکید کرد.

چری در این نمایشگاه از جدیدترین دستاوردها، نوآوری‌ها و برنامه‌های آینده خود برای بازارهای داخلی و جهانی رونمایی کرد و گام بلندی در مسیر تبدیل شدن به برندی جهانی برداشت.

در میان انبوه خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه پکن 2024، غرفه چری به وضوح خودنمایی می‌کرد. این شرکت با تمرکز بر عرضه خودروهای نوآورانه و پاک، توجه بازدیدکنندگان و کارشناسان را به خود جلب کرد.

از جمله محصولات شاخص چری در این نمایشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تیگو 9: بر روی پلتفرم جدید T2X چری ساخته شده است. این پلتفرم با تمرکز بر هوش و اتصال به اینترنت، تحولات جدیدی را در صنعت خودرو رقم می‌زند. T2X با ادغام فناوری‌های پیشرفته در بخش‌های مختلف، از جمله سیستم تعلیق، شاسی، سیستم چهار چرخ متحرک و فرمان، هندلینگ و پایداری خودرو را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

اکسید EXLANTiX: کانسپت لوکس و برقی چری که نمایانگر تعهد این شرکت به ارائه تجربه‌ای منحصر به فرد از رانندگی لوکس و پایدار به مشتریان است. این خودرو با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا، به عنوان پرچمدار برند اکسید، لوکس و پایداری را به طور همزمان به ارمغان می‌آورد.

امودا C7: کراس‌اوور جدید چری با طراحی اسپرت و جوان‌پسند که به دنبال جذب مشتریان در این رده سنی است. این خودرو با ظاهری عامه‌پسند و امکانات رفاهی مناسب، می‌تواند سهم بازار چری را در میان جوانان افزایش دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد