Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@16:17:46 GMT

تجهیز ۱۰ مسجد بخش احمدی به همت بنیاد علوی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۰۰۳۷

تجهیز ۱۰ مسجد بخش احمدی به همت بنیاد علوی

حیدری کهنعلی از تجهیز ۱۰ مسجد بخش احمدی شهرستان حاجی آباد به همت بنیاد علوی خبر داد.

« صادق حیدری کهنعلی »، نماینده بنیاد علوی در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان عنوان کرد: این تجهیزات شامل فرش سجاده ای، کولر و آبسردکن است که بین ۱۰ مسجد توزیع شد.

 

وی افزود: این تجهیزات با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از محل کمک های بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خریداری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده بنیاد علوی در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد همچنین اضافه کرد: بزودی کار مرمت و بازسازی برخی از مساجد بخس احمدی نیز به هت بنیاد علوی انجام می شود.

 

 

حیدری کهنعلی با اشاره به توزیع تجهیزاتی نظیر کولر گازی و آبسردکن توسط بنیاد علوی بین مدارس بخش احمدی، افزود: این تجهیزات بین ۱۰ مدرسه توزیع خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان در کنار مردم و برای آبادانی منطقه تمامی تلاش خود را به کار خواهد بست تا غبار محرومیت را از چهره بخش احمدی پاک کند

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کریم قرآن فعالیت های مسجدی شیراز استان بوشهر خبرگزاری شبستان بودجه بخش احمدی بنیاد علوی تجهیز مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، گفت: ۸۰ پروژه خیّری در سطح استان فعال است. - اخبار استانها -

ایرج کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری قرار است فردا 19 اردیبهشت‌ماه در محل اتاق بازرگانی شهرکرد برگزار شود.

وی ادامه داد: این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان به ریاست استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: هدف این جشنواره جلب مشارکت مردمی برای احداث مدارس است، با توجه به نامگذاری سال به جهش تولید با مشارکت مردم، این جشنواره از اهمیت بالایی برخوردار است.

کریمی گفت: از مردم، صنوف، شرکت‌ها و کارخانه دعوت می‌شود در این جشنواره شرکت کنند تا بتوان فضاهای آموزشی مناسبی برای دانش‌آموزان سطح استان فراهم کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های فعال احداث فضاهای آموزشی در استان، خاطرنشان کرد: 80 پروژه خیری در سطح استان با کمک خیرین یا به صورت تمام خیری فعال است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تفال به حافظ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد...
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد