Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:46:54 GMT

ضرورت ساخت سالن بسکتبال در گرگان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۰۰۹۵

ضرورت ساخت سالن بسکتبال در گرگان

کبیر به ضرورت ساخت سالن مختص بسکتبال در گرگان تاکید کرد و گفت: سالن امام خمینی( رحمه الله علیه) گنجایش حجم تماشاگران را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان،«اسدالله کبیر» شامگاه امروز(شنبه 23 آذر) در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: سالن بسکتبال برای تماشاگران گنجایش ندارد و تقریبا نصف تماشاگران به دلیل جو و شرایطی که در محدودیت حضور تماشاگران وجود دارد به سالن نمی آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هیئت بسکتبال استان گلستان به ابعاد فرهنگی بسکتبال اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان فدراسیون شاهد آن هستند که ساماندهی تماشاگران به مرور زمان بهتر شده است و موجی که هواداران ایجاد می کنند در مسابقات تاثیرگذار است.

 

کبیر خاطرنشان کرد: بسیاری از عزیزان به خاطر اینکه می خواهند بازی را به شکل مستقیم ببینند به سالن امام خمینی(رحمه الله علیه) گرگان می آیند و با ازدحام جمعیت رو به رو می شوند و یا به دلیل شرایط بی انضباطی از نیروی انتظامی آسیب می بینند.

 

وی به ضرورت ساخت سالن ورزشی مختص بسکتبال با گنجایش بیشتر برای تماشاگران تاکید کرد و گفت: سالن برای مسابقات تیم بسکتبال 2 هزار نفر گنجایش دارد این در حالی است که 5 هزار نفر برای دیدن مسابقات در سالن امام خمینی(رحمه الله علیه) گرگان حضور پیدا می کنند و با توجه به محدودیت فضا 2 هزار نفر نیز بیرون سالن می مانند.

 

رئیس هیئت بسکتبال استان گلستان تاکید کرد: طی دو سال اخیر حمایت های خوبی از تیم بسکتبال شهرداری گرگان رقم خورده و هواداران و مسئولان و کادر فنی دست به دست هم می دهند تا تیم به قهرمانی برسد.

 

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد فعالیت های مسجدی استان بوشهر خبرگزاری شبستان کانون های مساجد قرآن کریم کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خطبه نماز جمعه بودجه لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال شهرداری گرگان بسکتبال کبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و تماشاگران شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه انجام دادند. 

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین