Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که از خبر احتمال برکناری ویلموتس از سرمربیگری تیم ملی کشورمان می‌گذرد، این خبر نقل محافل فوتبالی‌ها شده و خیلی‌ها نظرات متفاوتی برای رفتن ویلموتس و جایگزینی او داشتند، برخی می‌گویند به دلیل ۲ باخت به تیم‌های بحرین و عراق، فدراسیون با ویلموتس اختلاف پیدا کرده و برخی هم دلایل مالی را علت رفتن ویلموتس می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویلموتس در توئیتی دلیل رفتنش را اینگونه شرح داد:

واقعیت این است که وضعیت غیرقابل تحملی برای من و دستیارانم به دلیل نقض جدی قرارداد‌ها توسط فدراسیون فوتبال ایران ایجاد شده است. پرونده توسط وکلای من در حال پیگیری است و قصد ندارم اظهار نظر دیگری انجام دهم.

همچنین فدراسیون فوتبال نیز در اطلاعیه‌ای گفته است؛ ویلموتس، که جامعه فوتبال او را معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک می‌دانند، با حضور در ۴ جام جهانی در آخرین رتبه بندی فدراسیون تاریخ و آمار در رتبه نوزدهم بهترین مربیان جهان قرار گرفت.

همین طور در بند دیگری گفته شده؛ نتایج اخذ شده دور از انتظار و مشکلات مربوط به انتقال وجه از دلایل عمده قطع همکاری بود،
با این حال حرف‌ها و حاشیه‌ها برای رفتن ویلموتس زیاد است.

در رابطه با این موضوع با چند نفر از کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال کشورمان گفتگو کردیم تا نظراتشان را نسبت به حواشی رفتن ویلموتس و اینکه آیا مربی خارجی باشد یا ایرانی بدانیم.

قاسم پور: ویلموتس نتوانست به بازیکنان تیم ملی اقتدار ببخشد

ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر با جابجایی سر مربی تیم ملی فوتبال مخالف هستم، زیرا در صورتی که سرمربی خارجی انتخاب شود امکان دارد نسبت به فوتبال ملی و منطقه شناختی نداشته باشد و فوتبال با تزلزل روبرو خواهد شد.

او ادامه داد: البته کمیته فوتبال و فدراسیون نیز به جمع بندی کلی برای انتخاب سرمربی خواهند رسید و اگر سرمربی قرار باشد تغییر کند، به نظر من باید فوتبال تیم ملی و منطقه را به خوبی بشناسد.

قاسم پور با اشاره به شنیده‌هایی که گفته شده امکان انتخاب برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی وجود دارد، افزود: عقیده دارم که برانکو عملکرد جدیدی برای تیم ملی کشورمان ندارد، ولی برای دوره کوتاه اگر قرار باشد جایگزین ویلموتس شود مورد مناسبی است.

افاضلی: صحبت درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی غیرحرفه‌ای است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تا زمانی که ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال است صحبت در مورد انتخاب سرمربی جدید غیر حرفه‌ای محسوب می‌شود.

هومن افاضلی کارشناس فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تغییرسرمربی اگر قرار باشد تصمیم گیری شود بهترین زمان اکنون است، زیرا تا مسابقات فقط ۳ ماه زمان باقی مانده است.

او ادامه داد: البته تا زمانی که فدراسیون اعلام نکرده ویلموتس سرمربی نیست، صحبت درمورد انتخاب سرمربی جدید غیرحرفه‌ای است.

درخشان: رفتن ویلموتس اتفاق خوبی نبود

حمید درخشان سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اتفاقات اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: ویلموتس در شرایطی وارد تیم ملی شد که خیلی امیدوار بودیم می‌تواند به فوتبال کمک می‌کند، اما در واقع دیدیم برخی مشکللات باعث شد که توانایی‌های خود را نتواتد به معرض نمایش بگذارد و نتواند به تیم ملی کشورمان کمک کند.

او افزود: حال نیز رفتن ویلموتس اتفاق خوبی نیست، زیرا در شرایطی تیم ملی را رها کرده که این تیم نیاز به مربی داشت که بتواند کمک کند و بازی‌های پیش رو نیز با موفقیت سپری شود

رخشان ادامه داد: آمدن مربی خارجی در این مقطع کمکی به تیم ملی نمی‌کند و با توجه به کمبود وقت اگر از مربی‌های داخلی استفاده کنیم به تیم ملی کشورمان کمک بهتری خواهد کرد.

کلهر: نگاه به مربی ایرانی نگاه خوبی در فوتبال نیست

محمود کلهر کارشناس فوتبال کشورمان گفت:ما می‌توانیم مربی‌های ایرانی را پرورش دهیم که برتر از مربی‌های خارجی کار کنند البته اگر مانند مربی‌های خارجی حمایت شوند.

او افزود: ویلموتس نتوانست عملکرد خوبی برای تیم ملی داشته باشد و با توجه به مشکلات مالی که در کشورمان وجود دارد وچون مبلغ قراردادش دیر پرداخت شد تحمل نکرد و رفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران اخبار ورزشی حمید درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!

به گزارش همشهری آنلاین ‏پاکو خمس در دوران حضور در ایران به عنوان ‏سرمربی تراکتور نه تنها بین هواداران این تیم بلکه بین بسیاری از ‏فوتبالدوست‌های ایرانی سرمربی‌ای محبوب بود اما او اخیرا به شکلی ‏غیرمنتظره به همکاری با تراکتور پایان داده و ایران را ترک کرد. ‏

پاکو خمس چه به عنوان فوتبالیست، زمانی که پیراهن رئال زاراگوزا و ‏تیم ملی اسپانیا را به تن می‌کرد و چه به عنوان مربی در تیم‌هایی مثل ‏رایو وایه‌کانو، گرانادا و تراکتور سال‌ها با فوتبالیست‌ها سر و کار داشته ‏است. ‏

دختر این مربی اسپانیایی که به عنوان یک اینفلوئنسر شبکه‌های ‏اجتماعی شناخته می‌شود امروز در یک مصاحبه صحبت جالبی درباره ‏پدرش مطرح کرد و گفت پاکو خمس با توجه به شناختی که از ‏فوتبالیست‌ها دارد به او توصیه مهمی کرده است: "هرگز با یک ‏فوتبالیست ازدوج نکن". ‏

نادیا خمس در یک مصاحبه گفت: "پدرم به من گفته هرگز با یک ‏فوتبالیست ازدواج نکن. حتی به فوتبالیست‌ها فکر هم نکن. من هم ‏به توصیه پدرم گوش کردم". ‏

خمس از دسامبر 2022 به ایران آمد و هدایت تراکتور را به عهده ‏گرفت. با وجود تنش‌هایی که گهگاه در نشست‌های خبری این سرمربی ‏اسپانیایی رخ می‌داد او با بازیکنانش رابطه خوبی داشت و همه ‏کسانی که با پاکو کار کرده‌اند از او به نیکی یاد می‌کنند. ‏

کد خبر 847325 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه