Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:16:21 GMT

عمران خان و بن سلمان دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۰۷۰۴

عمران خان و بن سلمان دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسکای نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان در سفر به ریاض با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) گزارش داد که در این دیدار روابط دوجانبه بین اسلام آباد-ریاض، ابعاد همکاری مشترک و نیز تحولات منطقه ای و بین المللی و شماری از موضوعات دارای اهمیت مشترک مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های پاکستانی پیش از این از سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به عربستان به منظور مذاکره با رهبران این کشور درباره ادامه تلاش ها برای میانجیگری بین تهران و ریاض خبر دادند.

بر اساس این گزارش، محمد فیصل سخنگوی وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد که سفر عمران خان به عربستان که قرار است روز شنبه انجام شود، چهارمین سفر در نوع خود از ماه می ۲۰۱۹ است.

وی در پاسخ به سوالی درباره نقش میانجیگری پاکستان بین ایران و عربستان طی این سفر گفت: ما به انجام تلاش های خالصانه ادامه می دهیم.

رسانه های پاکستانی افزودند که دیگر مقامات پاکستانی از جمله وزیر خارجه و رئیس اطلاعات این کشور پیش از این برای زمینه چینی سفر عمران خان به ریاض، به عربستان سفر کرده اند.

کد خبر 4797761

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکستان عربستان سعودی محمد بن سلمان عمران خان ایالات متحده آمریکا عراق ایران رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ سوریه ترکیه روسیه عربستان سعودی لبنان ناتو فلسطین فرانسه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط