Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@11:02:32 GMT

مردم یزد ۱۰ میلیارد ریال به عتبات عالیات کمک کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۰۸۱۹

مردم یزد ۱۰ میلیارد ریال به عتبات عالیات کمک کردند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات یزد گفت: مردم استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر ۱۰ میلیارد ریال برای بازسازی مکان‌های مذهبی شیعیان در عراق کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا جعفری خرمی بابیان اینکه مردم یزد ۱۰ میلیارد ریال به عتبات عالیات کمک کردند، افزود: از این میزان حدود هفت میلیارد ریال به‌صورت اهدای طلا و جواهرات و بقیه در قالب کالاهای مختلف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت ۱۵۰ نفر نیرو به‌منظور همکاری در اجرای طرح‌های عمرانی بازسازی عتبات در رشته‌های مختلف به‌صورت داوطلب اعزام شدند.

به گفته این مسئول، مردم برای کمک به بازسازی عتبات عالیات در کربلا و نجف می‌توانند به دفاتر ستاد در یزد و ۹ شهرستان تابعه در استان مراجعه کنند.

جعفری خرمی تأکید کرد: شماره‌حساب ۱-۱۱۰۰۰۰۰-۸۲۲-۳۴۲۸ و کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۹۵۹۳۲۳۵ بانک انصار یزد برای واریز کمک‌های نقدی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/90013

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مردم یزد به عتبات عتبات عالیات فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های تسهیلات ضروری، وام کارگشایی و تسهیلات مسکن در شهرستان جم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان جم، اکبر پورات ظهر امروز در جلسه با مسئولان شهرستان جم با اشاره به ایجاد میز خدمت همراه با کاروان خدمت مسئولان در این شهرستان اظهار داشت: در میز خدمت شهرستان جم همراه با کاروان خدمت مسئولان به این شهرستان با 173 نفر از مردم با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر دیدار چهره به چهره انجام شد.

وی ادامه داد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دولت مردمی آیت‌الله رئیسی رفع دغدغه‌ها در دیدار چهره به چهره با مردم و محرومین است، تصریح کرد: برپایی این چنین برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی از اختصاص 365 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و 45 میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند خبر داد و عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

پورات از تخصیص 6.6 میلیارد ریال وام به نیازمندان در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در این دیدار با مردم شهرستان جم، 255 میلیون تومان تسهیلات ضروری، 110 میلیون تومان وام کارگشایی و 300 میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد مختلف در این شهرستان تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهمترین موضوع متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرا طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

انتهای پیام/190

  

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • میرزا مهدی آشتیانی؛ جمع بین نبوغ و تبحر
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال