Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:31:17 GMT

شگرد دیدنی میمون برای فرار از حمله مرگبار مار کبرا!

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۰۹۸۴

شگرد دیدنی میمون برای فرار از حمله مرگبار مار کبرا!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در جهان خلقت به هر جانداری ابزار مورد نیاز برای مقابله با خطرات احتمالی داده شده است. از انسان که جانداری باهوش است تا سایر جانداران هر یک شیوه‌های مختلف و متنوعی را به‌کار می‌گیرند تا بتوانند از موقعیت خطرناکی که در آن گرفتار شده‌اند، جان سالم به‌در ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مانند میمون پوزه درازی (Mongoose) که با استفاده از دم‌ خود در مواجهه با یک مار کبرا موفق شد تا در آخرین لحظه از مرگ حتمی فرار کند.

ویدئویی که توسط یک مأمور جنگلبانی هند با نام "سوسانتا ناندا" تهیه شده است، نشان می‌دهد که این حیوان چگونه در یک چشم به‌هم زدن از حمله مرگبار این مار کبرا جان سالم به‌در می‌برد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این میمون در لحظه حمله مار کبرا به هوا می‌پرد و سپس با چرخش دم خود موفق به فرار از این صحنه وحشتناک می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد که این میمون با شگردی دیدنی از چرخش دم خود برای حفظ تعادل و حرکت در هوا کمک می‌گیرد و  با این اقدام موفق به فرار از مقابل مار می‌شود. 

این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۳۰۰۰ بیننده داشته است و همچنین با واکنش کاربران نیز همراه بوده است. یکی از کاربران با دیدن این ویدئو در کامنتی نوشت: «شگفت انگیز».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هند مار کبرا میمون حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۰۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد


به گزارش تابناک به نقل از شینهوا، شرکت Beijing Xinzhida Neurotechnology، یک رابط مغز و کامپیوتر (BCI) به نام Neucyber ساخته و آن را روی یک میمون آزمایش کرده است. این تراشه به میمون اجازه می‌دهد بازویی رباتیک را تنها با افکار خود کنترل کند.

شرکت سازنده ادعا می‌کند این فناوری به طور مستقل توسعه یافته است و اولین «BCI تهاجمی با عملکرد بالا» در چین محسوب می‌شود.

 
نه دانشمندان و نه شینهوا به استارتاپ ایلان ماسک اشاره‌ای نکرده‌اند، اما رونمایی از محصول جدید در انجمن سالانه‌ی Zhongguancun در پکن، هدف چین برای رقابت با نورالینک را برجسته می‌کند.

وزارت صنعت و فناوری چین سال گذشته BCI را به عنوان یک «فناوری نوظهور پیشرفته» طبقه‌بندی کرد. شرکت سازنده‌ی تراشه‌ی Neucyber هنوز آزمایش‌های انسانی را آغاز نکرده است.

دیگر خبرها

  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • مصاحبه آتشین آرون بروکس؛ حمله به تیلور؟ ایرانی‌ها از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنند!
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان