Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال «شهرزاد» گفت: مدت‌ها پیش صحبت‌هایی صورت گرفت و حضور من در فصل دوم سریال «ترور خاموش» کاملاً قطعی شد، منتها انگار پروژه متوقف شده باشد زیرا از آن موقع به بعد هیچ تماسی با من گرفته نشده است. تاریخ انتشار: 07:00 - 24 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۸۲۹

پرویز فلاحی‌پور بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: طی ماه‌های گذشته صرفاً در یک تله فیلم که در شهر اصفهان فیلمبرداری می‌شد به ایفای نقش پرداختم که برای پخش در تلویزیون آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: دو ماه است که هیچگونه پیشنهادی برای بازی نداشته‌ام، طبیعتاً من بازیگرم و باید برای حضور بهتر و بیشتر پیشنهاد خوب داشته باشم اما وقتی کسی پیشنهادی نمی‌دهد کاری از دست من بر نمی‌آید. 

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی فلاحی‌پور پیرامون وضعیت بازیگری اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «شهرزاد» با اشاره به وضعیت ناراحت کننده عرصه بازیگری تاکید کرد: مردم مرا در خیابان می‌بینند و می‌پرسند چرا بعد از سریال شهرزاد کم‌کار شده ای، درصورتی که همه انتظار داشتند کارهای بهتری پیشنهاد شود، در جواب واقعا نمی‌دانم چه بگویم، فقط اینکه خودم هم دوست دارم که در آثار بهتری بازی داشته باشم. 

وی درباره ساخت فصل دوم سریال «ترور خاموش» اذعان کرد: صحبت‌هایی صورت گرفت و حضور من در فصل دوم این سریال کاملاً قطعی شد، منتها انگار پروژه متوقف شده باشد زیرا از آن موقع به بعد هیچ تماسی با من گرفته نشده است. 

فلاحی پور درباره سریال ترور خاموش ۲ خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاعاتی که از گروه تولید سریال ترور خاموش به دستم رسیده، فیلمنامه فصل دوم مراحل نهایی بازنویسی را پشت سر گذاشته و سریال اواخر آذر ماه کلید خواهد خورد. البته تا آنجا که من می‌دانم قصه ترور خاموش در فصل دوم کاملاً مجزا و مخصوص به خود است.

انتهای یپام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسانه ملی صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاموش جوان بروجنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیر مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن گفت: در تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی اتش نشانی گزارش گازگرفتگی واقع درمحله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد و تیم امدادونجات ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.
بابا خانیان افزود: این حادثه یک نفر فوتی در بر داشت.

دیگر خبرها

  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • جسد بانوی غرق شده در رودخانه بشار پس از شش ساعت تلاش پیدا شد
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • گروسی: اهداف برنامه هسته‌ای ایران ابهام دارد