Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن گفت این جنبش تا کنون هیچ گونه پاسخ واضحی از سوی ائتلاف متجاوز سعودی به طرح مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی درباره توقف حملات موشکی و پهپادی به خاک عربستان دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد البخیتی گفت: «تماس‌هایی غیر رسمی با عربستان در جریان است، انصارالله از آغاز جنگ علیه یمن خواهان مذاکره مستقیم با عربستان و امارات برای پایان دادن به این جنگ بوده است؛ ولی ما تا کنون هیچ گونه پاسخ واضحی به طرح رئیس شورای عالی سیاسی دریافت نکرده ایم.»

بیشتر بخوانید: هلاکت ۶ نظامی متجاوز سعودی در مرز‌های جنوبی عربستان

عضو دفتر سیاسی انصار الله گفت: «هر گونه تماسی باید به صورت رسمی و بر پایه واقعیت‌ها باشد نه به دور از واقعیت‌ها و فقط به خاطر تعارفات دیپلماتیک. و هدف همه پاسخ‌های غیر رسمی، توقف یکجانبه عملیات نظامی ما علیه سعودی‌ها بوده است.»

پیش از این نیز محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی انقلاب یمن اعلام کرد: «بیانیه سران کشور‌های حاشیه خلیج فارس در ریاض، بیانیه‌ای سعودی با رایحه خلیجی است که گرایش خصمانه واضحی ضد یمن دارد؛ و هیچ گام مثبتی در جهت طرح مهدی المشاط، رئیس شواری عالی سیاسی یمن در آن نبود.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله موشکی انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه سعودی الشرق امروز سه شنبه در گزارشی مفصل به گام‌های جدید ایران و عربستان سعودی در راستای تقویت و اصلاح روابط دوجانبه پرداخته است.

در این گزارش به ازسرگیری سفرهای حج عمره زائران ایرانی پس از گذشت ۹ سال و همچنین تعیین سرکنسول جدید عربستان سعودی در مشهد اشاره شده است.

در متن این گزارش آمده است: روابط عربستان سعودی و ایران پس از آشتی تاریخی میان دو کشور، گام های جدیدی را در مسیر تقویت و اصلاح بر می دارد. روز دوشنبه هفته جاری فرودگاه مدینه منوره پذیرای نخستین گروه از عمره گذاران ایرانی از سال ۲۰۱۶ تاکنون بود. همچنین «عبدالله العنزی» سفیر عربستان سعودی در ایران از تعیین سرکنسول جدید عربستان در شهر مشهد مقدس خبر داده است.

کد خبر 6086499 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • رسمی شدن هر گونه تجارت غیررسمی میان ایران و پاکستان
  • تاکید بر رسمی شدن هر گونه تجارت غیر رسمی میان ایران و پاکستان
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط