Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار داخلی

تهران- معاون وزیر ارتباطات در خصوص اظهار نظر محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید که گفته بود: شاید دستور وصل اینترنت را داده بودند اما آنقدر تجهیزات و امکانات نداشتند که به راحتی آن را وصل کنند، تصریح کرد: باور ندارم آقای عارف که استاد ما محسوب می‌شوند چنین مطلبی را گفته باشند چرا که وصل اینترنت توسط شرکت‌ها تنها در حد نوشتن یک کد زمان می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهران- روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور اطلاعیه‌ای از راه اندازی بخش «اعلان گزارش‌ های مردمی مبارزه با فساد» در پورتال این وزارتخانه به نشانی WWW.Mefa.gov.ir خبر داد.

بندرعباس- با توجه به مخاطره‌های ناشی از تردد شترهای سرگردان در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان و بروز حوادث ناگوار ، دادگستری این استان دستور فوری جهت جمع آوری این شترها را صادر کرد.

ارومیه - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌ درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مسمومیت دانش‌آموزان در ارومیه صحت ندارد، گفت: در کیک‌های مصرفی دانش‌آموزان، هیوسین جاسازی شده بود که بیشتر موجب وحشت آنان شد.

جیرفت- به گفته مدیر آموزش و پرورش قلعه‌ گنج، پرونده معلمی که در یکی از مدارس روستایی این شهرستان موجب شکسته شدن کتف دانش‌آموز ۹ ساله شده بود به هیات رسیدگی به تخلفات اداری استان و مراجع قضایی ارسال شد.

اخبار خارجی

لندن- «بوریس جانسون» پس از کسب پیروزی در انتخابات پارلمانی به دنبال تحول اساسی در ساختار کابینه است که در جریان آن تعدادی از وزارتخانه‌ها حذف و اعضای دولت جابجا خواهند شد تا اهداف انگلیس را پس از خروج از اتحادیه اروپا اجرایی کنند.

تهران- «حمد بن جاسم» نخست وزیر سابق قطر شنبه شب در حساب کاربری خود در توئیتر، نسبت به نزدیک شدن به زمان اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» در صورت ادامه نخست وزیری بنیامین نتانیاهو در رژیم صهیونیستی هشدار داد.

تهران- منابع خبری گزارش دادند که در حمله تروریست‌ های بوکوحرام به منطقه‌ای در شمال شرق نیجریه دستکم ۱۵ نفر کشته شدند.

تهران- دولت آمریکا قصد دارد ظرف روزهای آینده برنامه خروج چهار هزار نیروی نظامی خود را از افغانستان اعلام کند.

تهران- «عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان روز شنبه در سفر به عربستان با ولیعهد سعودی دیدار و در خصوص تحولات منطقه و روابط دوجانبه گفت وگو کرد.

تهران- «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌ خواه آمریکایی گفت: من هرگز مخالف برنامه هسته‌ای ایران نبوده‌ام؛ من مخالف غنی‌سازی اورانیوم توسط ایرانی‌ها هستم.

تهران- دولت اسپانیا با تصویب بودجه ۱۵۰ میلیون یورویی، راه اسکان پناه جویان آمریکای لاتین را تسهیل کرد.

تهران- «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با اعلام اینکه با گذشت یک سال از توافق صلح سوئد، ائتلاف سعودی همچنان آتش بس در الحدیده را نقض می‌کند، گفت: در این مدت ۱۷۵ غیر نظامی را کشته شده‌اند.

تهران -«استیون منوچین» وزیر خزانه‌داری دولت دونالد ترامپ دارندگان ذخایر دلاری را به اعمال محدودیت تهدید کرده و از جنگ اقتصادی علیه ایران و کره شمالی دفاع کرد اما در بیانی متناقض مدعی شد که آمریکا از دلار به عنوان سلاح استفاده نمی‌کند.

تهران- دولت آلمان اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۸۷ مورد جرم مرتبط با اسلام‌ ستیزی در این کشور به ثبت رسیده است.

تهران- رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: گفت‌وگو در زمینه حل مسئله یمن مسیر خوبی است اما باید دید این گفت‌وگوها در عمل به آتش‌بس منجر می شود یا خیر.

تهران- ده‌ها هزار نفر از مردم ایتالیا به دعوت «جنبش ساردین» در رم، پایتخت این کشور علیه بیگانه‌ستیزی، فاشیسم و پوپولیسم تظاهرات کردند.

برچسب‌ها معامله قرن مبارزه با مفاسد اقتصادی قطعی اینترنت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معامله قرن مبارزه با مفاسد اقتصادی قطعی اینترنت معامله قرن مبارزه با مفاسد اقتصادی قطعی اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند

به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه دوشنبه از کشته شدن دو افسر خود و زخمی شدن شدید یک افسر دیگر در نبردهای مرکز نوار غزه خبر داد.

از سوی دیگر آرتی نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه امروز(دوشنبه) از کشته شدن دو افسر و زخمی شدن دو ت دیگر در نزدیکی پادگاه «نتساریم» در مرکز نوار غزه خبر داده است.

براساس این گزارش، در بیانیه ارتش اسرائیل در همین زمینه آمده است: این دو افسر در پی انفجار در ساختمانی در شمال نوار غزه کشته شدند.

پیشتر گردان های عزالدین قسام اعلام کرده بود که در یک کمین شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی را هدف قرار داده اند.

کد خبر 848211 منبع: شفقنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳