Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان یاسوجی از عملکرد نماینده فراکسیون امید و هم حزبی‌های وی در مجلس انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست دانشجویی به مناسبت روز دانشجو با حضور محمدعلی وکیلی عضو فارکسیون امید مجلس در حالی در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی شهر یاسوج برگزار شد که دانشجویان شرکت کننده در این نشست از حضور سیاسیون به صورت گسترده در این نشست و تبدیل آن به میتینگ انتخاباتی به شدت انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، یکی از دانشجویان با حضور پشت تریبون در حالی که منتقد وضعیت حاکم در سالن حکیم جرجانی و تبدیل نشست دانشجویی به میتینگ انتخاباتی توسط هواداران وکیلی  بود خطاب به او و افراد حاضر در نشست گفت: با این اقداماتی که شما انجام می‌دهید و عملکردی که دارید می‌گویم خداحافظ اصلاحات.

 

در ادامه یکی دیگر از دانشجویان با بیان این که اکنون مردم دغدغه فرزندان خود را دارند و در خانواده‌ها تعداد زیادی از فرزندان آن‌ها بیکار هستند خطاب به وکیلی با برشمردن لیست بالا بلندی از فرزندان و برادران و اقوام که توسط وکیلی به کار گمارده شده‌اند گفت: حتما این افراد بر اساس لیاقت و سوادی که داشته‌اند توسط شما مشغول به کار شده‌اند؟.

وی برخی مواضع دوگانه این نماینده مجلس در خصوص حصر و رفع حصر هم اشاره کرد و در ادامه از وکیلی خواست تا در خصوص فتنه 88 و همچنین خاتمی نظر خود را صریحا بیان کند.

نماینده انجمن اسلامی مستقل دانشجویان هم با انتقاد شدید از عدم حضور دانشجویان در سالن حکیم جرجانی اظهار کرد: برنامه دانشجویی در سالن 800 نفره در حالی برگزار می‌شود که تعداد دانشجویان حاضر در جلسه به 50 نفر هم نمی‌رسد.

این دانشجو خطاب به وکیلی که ادعا کرده بود من مرد مناظره هستم گفت: شما نماینده لیستی هستید شما باید توضیح دهید در این چهار سال برای کلان شهر تهران چه کردید شماها با پول میلیاردی در لیست انتخاباتی قرار گرفتید پس دم از انتخاب مردمی نزنید.

وی در ادامه با طرح این پرسش از عضو فراکسیون امید که به صورت تلویحی در این نشست اعلام کرده بود شاید به این حوزه انتخابیه بیایم اظهار کرد: شما در همه این سال‌ها کجا بودید شما وقتی که 11 دختر دیشموکی خودکشی می‌کردند کجا بودید شما برای مردم این استان که جز 5 استان اول در بیکاری هستند چه کردید.

 

این دانشجو با بیان این که نماینده حزبی و جناحی نمی‌خواهیم و از چپ و راست متنفریم اظهار کرد: ما نماینده مستقل و مردمی می‌خواهیم نه افرادی که پس از سال‌ها امروز به استان خود می‌آیند در حالی که در تمام این سال‌ها هیچ توجهی به فقر و محرومیت مردم این استان نداشتند.

وی با انتقاد از عملکرد وکیلی و دوستانش در فراکسیون امید مجلس گفت: آیا شما با درد و رنج کودکان زیلایی آشنا هستید که می‌گویید زیلایی را به تهران ترجیح خواهید داد شماها که میلیارد میلیارد به جیبتان می‌آید کجا از درد و رنج این مردم با خبرید باید طرفدار فردی باشیم که آزادندیش باشد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان فراکسیون امید عملکرد یاسوج خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا ادامه یافت و ۵ نماینده بوکس ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پنجم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (چهارشنبه - 13اردیبهشت) با برگزاری رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری شد و پنج  نماینده کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی مقابل ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده اردن از دور مسابقات کنار رفت.

سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ در وزن 63.5 کیلوگرم مغلوب حریف هندی شد و سام استکی در وزن 80 کیلوگرم مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد. عباس گرشاسبی نیز در وزن 92 کیلوگرم مغلوب نماینده هند شد تا هر 5 نماینده کشورمان در رقابت‌های امروز از دور مسابقات کنار بروند.

همچنین فردا (پنجشنبه) مسابقات رده امید برگزار می‌شود که سه نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند. در وزن 63.5 کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن 71 کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

 رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از  روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با 18 بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • انتقاد کنعانی از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • دانشجویان معترض ساختمان معروف دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند(فیلم)
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک