Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:20:46 GMT

اجرای طرح تشخصیص نقاط ضعف شبکه برق

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۱۴۰۰

اجرای طرح تشخصیص نقاط ضعف شبکه برق

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: این طرح با هدف تامین و تضمین ولتاژ کیفی و استاندارد جهت حفظ تجهیزات و افزایش طول عمر وسایل مصرفی مشترکان برق انجام شده است .

لهونیان افزود: تاکنون در فاز اول اجرای این طرح در کردستان ۱۴ هزار ابزار اندازه گیری در نقاط انتهایی شبکه‌های توزیع نصب شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این ابزار‌های سنجش برای تشخیص نقاط ضعف موجود در شبکه‌های توزیع نصب شده است گفت: در آینده‌ای نزدیک تجهیزات اندازه گیری به ۳ برابر خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با بیان اینکه برای این طرح تاکنون ۴ میلیارد تومان هزینه شده است افزود: این رقم برای اصلاح شبکه در سال آینده ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق ولتاژ برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهبود پایداری شبکه برق منطقه دشت آزادگان با تعویض زنجیره مقره‌های خط شمال غرب ـ سوسنگرد خبر داد.

علی اصغر خدامراد منگری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در قالب پروژه‌های نگهداری، تعمیرات، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه، ۴۸۹ زنجیره مقره پرسلینی خط ۲۳۰ کیلوولت شمال غرب ـ سوسنگرد با زنجیره مقره سیلیکونی تعویض و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: علاوه بر تعویض زنجیره مقره، تعداد ۳۸۷ خار ضد پرنده نیز در این خط ۲۳۰ کیلوولت نصب شده است.

خدامراد منگری با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه حدود هشت میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این اقدامات باعث افزایش پایداری و کاهش خاموشی‌های ناخواسته ناشی از پدیده گرد و خاک و افزایش ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه برق خصوصا منطقه دشت آزادگان خواهد شد.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی