Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@08:25:14 GMT

واکنش باشگاه پارس جنوبی به استعفای کمالوند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۱۴۷۵

واکنش باشگاه پارس جنوبی به استعفای کمالوند

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم می‌گوید استفعای کمالوند از سوی سرپرست مدیرعاملی این باشگاه رد شده است.

به گزارش مشرق، ایوب چراغی سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره استعفای فراز کمالوند سرمربی این تیم پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: کمالوند استعفا خود را به ما اعلام کرده است. باید با او صحبت کنیم و از تصمیم قطعی او با خبر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالوند فعلا به تهران سفر کرده است و باید با او صحبت کنم تا از قطعیت تصمیم او باخبر شوم. اگر واقعا این مربی خواهان خروج از تیم باشد، باید فکری برای تیم کرد. کار برای پارس جنوبی بسیار سخت شده است. امیدوار هستیم کمالوند از صحبتی که کرده منصرف شود. وجود او باعث می‌شود تیم ما بتواند کار را در نیم فصل دوم ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

یک سرمربی لیگ برتری دیگر هم رفتنی شد

چراغی در پاسخ به این سوال که قبلا هم کمالوند گفته بود از تیم خارج خواهد شد، آیا مسئولین تیم فکری به حال امروز نکرده بودند هم  گفت: تصمیم‌گیری درباره این موارد در حیطه کاری من نیست و این کار در حیطه مدیر عاملی است و در حال حاضر ما سرپرست مدیر عاملی داریم که باید فکری کند. ما نه هیئت مدیره‌ای داریم و نه مدیرعامل رسمی که از ابتدا به فکر چنین روزهایی باشند. یکی از نقاطی هم که تیم از آن ضربه خواهد خورده، نبود مدیر عامل است. به علت اینکه هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه به تازگی آمده‌اند، باید از طرف شرکت ملی نفت حکمشان زده شود چراکه مالک تیم شرکت ملی نفت است و چون باشگاه ما هنوز به عنوان یک موسسه ثبت نشده، این امر به تعلیق افتاده است. تیم پارس جنوبی چند فصل خوب را پشت سر گذاشته است و امیدوار هستیم مشکلی برایش پیش نیاید.

سرپرست تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: مرادی سرپرست مدیر عاملی، استعفای کمالوند را نپذیرفته‌اند و اگر با این امر موافقت شود از طرف باشگاه به رسانه‌ها اعلام خواهید کرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین پارس جنوبی فراز کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس «این شما و این کوچک‌ترین عروس سالن زیبایی ما که فقط ۱۴ سالشه. ببینید چقدر قشنگ شد!» این صحبت‌های خانم آرایشگر در ویدیویی است که در آن دختری نوجوان خودش را عروس معرفی می‌کند و از محاسن ازدواج در سن پایین می‌گوید.
این ویدیو در فضای مجازی واکنش‌های منفی کاربران به خصوص فعالان حوزه کودک را به دنبال داشت و کاربران با پیش کشیدن موضوع «کودک همسری» نسبت به آن واکنش نشان دادند.
اما رئیس پلیس فتای تهران داوود معظمی‌گودرزی دیروز ۱۳ اردیبهشت گفت که پس از بررسی موضوع و احضار مدیر سالن زیبایی به پلیس فتا، مشخص شد موضوع ازدواج این کودک یک «سناریوی تبلیغاتی» بوده که مدیر آرایشگاه «برای جذب مشتری» و «دنبال‌کننده در اینستاگرام» اجرا کرده و «ازدواج دختر۱۴ ساله صحت ندارد.»
سوء استفاده از کودکان در فضای مجازی برای جلب توجه و افزایش فالوئر برای درآمدزایی موضوع تازه‌ای نیست. مدتی قبل هم پلیس فتا پدری که برای جذب دنبال‌کننده در پیج شخصی اینستاگرام فرزندش را به بیان فحش‌های رکیک و شرب خمر تشویق کرده و فیلم هایش را در فضای مجازی منتشر کرده بود، برخورد کرد.
پلیس فتا با اعلام توضیحات بیشتری از پرونده ویدیوی تبلیغاتی آرایشگاه اعلام کرد دختر نوجوان ویدیو «فرزند یکی از مشتریان سالن زیبایی» بوده که مدیر آرایشگاه برای ساخت کلیپ «با رضایت مادرش»، صورت او را به عنوان تازه عروس آرایش کرده است اما پس از ورود پلیس فتا صفحه اینستاگرامی سالن زیبایی از دسترس خارج شد و خانم آرایشگر برای ادامه روند رسیدگی به پرونده سوءاستفاده از این کودک مطابق قانون حمایت از اطفال و نوجوانان راهی دادسرا شد.

کد خبر 849035 برچسب‌ها دختران خبر مهم کودکان پلیس فتا اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • دلیل استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟
  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • اولین واکنش آتیلا حجازی به حضورش در باشگاه استقلال + عکس
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس