Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پیام تصویری آندره آ استراماچونی بار دیگر وضعیت این مربی با استقلال را در شرایطی نامعلوم قرار داد و عده زیادی از این پیام برداشت خداحافظی و اتمام همکاری کرده اند.

اما به واسطه ارتباط امیر سلطانی با این سرمربی ایتالیایی، با معاون مدیرعامل باشگاه استقلال صحبتی درباره این پیام انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی گفت:

پیام استراما چونی اصلا به معنای خداحافظی نیست. او در وهله اول درد دلی با هواداران انجام داده و اتفاقات اخیر را شرح داده است. دومین جنبه ای که می شود به پیام او نگاه کرد، این است که می خواست روشن کند بر خلاف بقیه ادعاها، هنوز هیچ پولی دریافت نکرده است.

او افزود: هدف دیگر استراماچونی از این پیام، ایجاد انگیزه برای بازیکنان تیم بوده است. او برای استقلال در این بازی آرزوی موفقیت کرد و حمایت خود را نشان داد.

سلطانی درباره وضعیت حال حاضر استقلال با استراماچونی ادامه داد: مشکل فعلی استراماچونی بحث پول نیست، بلکه مشکل نحوه پرداخت است. او منتظر است تا از نظر روش پرداخت پول مطمئن شود. بعضا عکس هایی منتشر شد که استراماچونی سندی را امضا کرده و کار تمام است. در حالی که به هیچ وجه چنین اتفاقی نیفتاده است. کادر فنی با ما ارتباط دارند اما وقتی بحث رسمی می شود، ما فقط باید با وکلای استراماچونی صحبت کنیم.

او در ادامه گفت: کار ما با استراماچونی دو مرحله دارد. مرحله اول همین حصول اطمینان از روش پرداخت است که قرار است تا دوشنبه حل شود. مرحله بعدی هم انتظارات طرفین برای توافق جدید است. مرحله اول که انجام شود، بقیه کار هم روی روال می افتد. مطمئن باشید وقتی که مشکل پرداخت حل شود و آقای استراماچونی از این بابت مطمئن شود، او به تهران بازخواهد گشت.

منبع: پارس فوتبال

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استراماچونی سلطانی استقلال پیام آندره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!

خلاف اخبار روزهای اخیر، نشریه بیلد ادعا می‌کند رالف رانگنیک به پیشنهاد باوارایی‌ها «نه» می‌گوید!

طرفداری | رالف رانگنیک نیمکت تیم ملی اتریش را ترک نخواهد کرد.

در حالی که اکثر خبرگزاری‌ها از مذاکرات پیشرفته بایرن مونیخ با رالف رانگنیک و حتی توافق اولیه باشگاه آلمانی با این سرمربی 65 ساله خبر داده بودند، حال کریستین فالک، خبرنگار نشریه بیلد در گزارشی جنجالی ادعا می‌کند رانگنیک سرمربی باواریایی‌ها نخواهد شد! رالف رانگنیک با رد پیشنهاد بایرن، تصمیمی برای جانشینی توماس توخل ندارد و نیمکت تیم ملی اتریش را ترک نخواهد کرد. فدراسیون فوتبال اتریش با این سرمربی آلمانی حداقل تا پایان رقابت‌های یورو 2024 همکاری خواهد کرد.

معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید در آستانه توافق نهایی؛ رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • ادعای ارتباط رامین یکتاپرست با سپاه تکذیب شد
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS