Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید راشد جزایری شامگاه شنبه در هشتمین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: پذیرش بیماران در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی استان نشان‌دهنده کاهش این بیماری در سطح استان است.

وی افزود: احتمال دارد تا پایان سال‌جاری حداقل ۲ موج آنفلوآنزای دیگر همزمان با اواسط دی و اواخر بهمن شیوع یابد، که از موج نخست آن خفیف‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزایری تصریح کرد:‌ ویروس این نوع آنفلوآنزا نسبت به سایر آنفلوآنزاهای دیگر وحشی‌تر است و ۲۵ روز نسبت به سال گذشته زودتر شیوع پیدا کرده است.

وی یادآور شد: در این مدت ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر شبه‌آنفلوآنزا از چهارمحال و بختیاری در سامانه ثبت و از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ نفر بستری شدند.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از افراد بستری شده در این مدت نمونه‌گیری و برای مشخص شدن نتیجه به اصفهان و تهران ارسال شده است.

وی گفت:‌ آنفلوآنزای موج نخست  از نوع اچ ۱ ان ۱ (H۱N۱) بود که ۸۵ درصد آن از نوع  و ۱۵ درصد از نوع B بوده است.

جزایری تاکید کرد: داروی مورد نیاز برای این بیماری به اندازه کافی در چهارمحال و بختیاری تامین شد.

وی افزود:‌ در این مدت ۲ هزار و ۵۰۰ دوز واکسن برای گروه‌های هدف تزریق و استفاده شده است.

به گزارش ایرنا، شیوع آنفلوآنزا در چهارمحال و بختیاری باعث شد تا ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر شبه‌آنفلوآنزا از این استان در سامانه ثبت و ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری شوند.

شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری برای تعمیر، تجهیز و سایر طرح‌های آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری ۳۹۲ میلیارد ریال اختصاص داده است.

براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ چهارمحال و بختیاری ۹۴۷ هزار و ۷۶۳ نفر جمعیت دارد.

هم‌اینک ۲۰۶ هزار و ۹۸۳ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل در مقاطع مختلف هستند.

برچسب‌ها مدارس چهارمحال وبختیاری بهداشت و درمان آنفلوآنزا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس چهارمحال وبختیاری بهداشت و درمان آنفلوآنزا مدارس چهارمحال وبختیاری بهداشت و درمان آنفلوآنزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری