Web Analytics Made Easy - Statcounter

چین عوارض اضافی را که قرار بود در پانزدهم دسامبر بر برخی کالاهای آمریکایی وضع کند، به تعویق انداخت. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پس از اینکه بزرگ ترین اقتصاد های  جهان در مورد مرحله اول قرارداد تجاری توافق کردند، کمیسیون عوارض گمرکی شورای دولتی چین اعلام کرد این کشور عوارض اضافی را که قرار بود در پانزدهم دسامبر بر برخی کالاهای آمریکایی وضع کند، به تعویق می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این  قرارداد که ماه هاست شایعات پیرامون آن بازارهای جهانی را سرگردان کرده است، عوارض آمریکا در ازای افزایش خرید محصولات کشاورزی و سایر کالاهای این کشور توسط چین کاهش می یابد.

 عوارض تلافی‌جویانه چین که قرار بود در پانزدهم دسامبر اجرایی شوند، برخی کالاها از ذرت و گندم گرفته تا خودروهای آمریکایی و قطعات خودرو را در بر می گیرد.

 این کمیسیون در بیانیه ای که در وب سایت وزارتخانه های دولتی چین مانند وزارت دارایی این کشور منتشر شد، اعلام کرد عوارضی که قبلاً بر کالاهای آمریکایی اعمال شده بود، همچنان پابرجا هستند.

 در این بیانیه آمده است:« چین امیدوار است بر اساس برابری و احترام متقابل با آمریکا همکاری کند تا نگرانی های اصلی هر دو طرف برطرف شود و روابط پایدار اقتصادی و تجاری بین چین و آمریکا بهبود یابد».

 چین توافق کرده طی دو سال آینده، حداقل 200 میلیارد دلار بیشتر از سال 2017 محصولات و خدمات از آمریکا وارد کند.

 بیانیه ای که توسط نمایندگی تجارت آمریکا منتشر شد نشان می‌دهد آمریکا 25 درصد عوارض بر 250 میلیارد دلار از کالاهای چینی را دست نخورده باقی می گذارد.

جنگ تجاری آمریکا و چین متوقف شدزیان بخش کشاورزی آمریکا از جنگ تجاری ترامپ با چین

 انتهای پیام/34

R7586/P/S7,78,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

کد خبر 847198 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا | بازداشت۳۳دانشجو
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • تعویق تخلیه دانشجویان حامی غزه از دانشگاه کلمبیا/ بازداشت۳۳دانشجو
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!