Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی گفت: برنده واقعی مسابقه حساس هفته شانزدهم لیگ‌برتر تماشاگرانی بودند که در سالن حاضر شده و ما را تنها نگذاشتند. ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ ورزشی ورزش زنان نظرات - اخبار ورزشی -

فاطمه شریف پس از پیروزی در مسابقه حساس هفته شانزدهم لیگ‌برتر فوتسال بانوان برابر سایپا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: فکر می‌کنم بهترین مسابقه لیگ را طی چند سال اخیر انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنده واقعی تماشاگرانی بودند که در سالن حاضر شده و ما را تنها نگذاشته و تشویق کردند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیئت خراسان رضوی با اشاره به نیمه اول و غافلگیری تیم سایپا اظهار داشت: در نیمه اول بازی سایپا تیم ما را غافلگیر کرد به طوریکه مجبور شدیم تایم بگیریم و نکات فنی لازم را به شاگردانم گوشزد کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم سه موقعیت دروازه خالی را از دست دادیم. سایپا پاورپلی کرد و ما موقعیت به دست آوردیم. گل سومی هم که وارد دروازه ما شد به دلیل اشتباه دفاع ما بود.

شریف درخصوص صدرنشینی تیمش و جبران شکست دور رفت برابر سایپا گفت: در پنج هفته نخست دور رفت پنج بازی سخت داشتیم و بازیکنانم هماهنگ‌نشده بودند، اما به تدریج منسجم و هماهنگ‌تر شدند و در این بازی هم از امتیاز میزبانی استفاده کردیم تا بازی دور رفت که 2 بر یک شکست خورده بودیم را در دور برگشت 4 بر 3 پیروز شویم.

لیگ برتر فوتسال بانوان| بازگشت هیئت خراسان رضوی به صدر و پیروزی رهیاب گستر

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,27,32/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد شش بر یک از سد قرقیزستان گذشته و به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ تایلند) از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند و ایران در نهایت با غلبه‌بر قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و جواز حضور در جام‌جهانی ازبکستان را هم به‌دست آورد.

گل‌های ایران در این نیمه را بهروز عظیمی و سالار آقاپور، سعید احمدعباسی، اصغر حسن زاده و مهدی کریمی (۲ گل) به ثمر رساندند. شاگردان وحید شمسایی در این بازی با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و سالار آقاپور به میدان رفتند. سعید مؤمنی، علی خلیل‌وند، سعید احمد عباسی، علیرضا رفیعی پور، محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده‌، مسلم اولادقباد، علی اکرمی و مسعود یوسف هم دیگر نفرات ایران روی نیمکت بودند.‌

این دیدار در نهایت با نتیجه شش بر یک به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید تا شاگردان شمسایی علاوه‌بر کسب مجوز جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند. تیم قرقیزستان هم برای صعود به دیدار نهایی چشم انتظار دیدار تیم‌های ازبکستان برابر ویتنام خواهد بود.

خلاصه‌بازی فوتسال ایران و قرقیزستان

کد خبر 747566

دیگر خبرها

  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود