Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@21:50:35 GMT

برپایی کنسرت «بنیامین بهادری» پس از 3 سال سکوت

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۰۲۵۳۵

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ که طی سه سال گذشته کنسرتی برگزار نکرده، روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه تازه‌ترین کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران اجرا خواهد کرد.

اخبار چهره ها - این خواننده که طی سال‌های گذشته عمده فعالیت‌های خود را معطوف به حضور در خارج از کشور کرده بود چندی پیش نیز در فیلم سینمایی « سلام بمبئی » به کارگردانی قربان محمدپور ایفای نقش کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهادری طی روزهای گذشته نیز بعد از مدت‌ها قطعه «راحت باش» را با تنظیمی متفاوت‌تر نسبت به آثار قبلی خود در فضای مجازی منتشر کرده بود که به نوعی آغاز فصل تازه‌ای از فعالیت‌های این خواننده محسوب می‌شود.

بنیامین بهادری که سال ۸۵ به صورت حرفه‌ای خوانندگی را آغاز کرده ضمن تولید چندین تک آهنگ مختلف تاکنون چند آلبوم از جمله «۸۵»، «۸۸»، «۹۳»، «۹۴» و ماه مهربون» را دسترس مخاطبان قرار داده است.

بهادری در سال گذشته قرار بود به‌عنوان مجری برنامه «ماه‌ماه» رسانه ملی حضور داشته باشد که از سوی معاونت سیما از حضور وی در این برنامه ممانعت به عمل آمد. بهادری پس از حدود دو سال عدم فعالیت، سرانجام در ۷ آبان ۹۸، با انتشار فیلمی از آهنگ جدیدش سکوت هنری‌اش را شکست.

تازه‌ترین کنسرت بنیامین بهادری ساعت‌های ۱۸ و ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۱۱ دی ماه با قیمت بلیت ۶۵ تا ۱۸۵ هزار تومان در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سلام بمبئی بنیامین بهادری بنیامین بهادری خواننده مشهور پاپ کنسرت بنیامین بهادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۰۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان رقابت‌های امروز در هشت دور هزار، هزار و دویست و هزار و ۶۰۰ متری برگزار شد و چابکسواران با ۸۸ راس اسب به مدان آمدند.

بنیامین جرجانی با برتری در سه دور نخست این رقابت‌ها بهترین چابکسوار امروز بود. او با اسب‌های مردان عاشوری، ایلدا و آلتین بالام سه دور نخست برنده شد.

دور چهارم عارف قانقرمه با تیمسار، دور پنجم بهرام بینایی با تیپ بابا، دور ششم محمدخوجملی با بلاتو، دور هفتم الله بردی طویی با کوارک و دور هشتم هم آرمین آق آتابای با آلبارس یوسف رضا برنده شدند.

چابکسواران اسب‌های برتر، مالکان اسب‌ها و مربیان آنها در مجموع امروز ۱۴ میلیارد ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • حماس: با توافقی که شامل توقف جنگ در غزه نباشد، موافقت نمی‌کنیم
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • بهادری جهرمی: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • بهادری جهرمی: رشد تجارت خارجی فروردین، ۴۸ درصد مدت مشابه سال قبل است